recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammel iPad og Messenger.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammel iPad og Messenger.

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gammel iPad og Messenger.
    Sendt: 06-Marts-2024 kl. 15:39
Hej.

Hvad gør man hvis ens iPad er så gammel at den ikke længere er kompatibel med (nyere) versioner af messenger? Og iPad påstår at man skal opdatere Messenger for overhovedet at bruge den? Kan man springer over det?

Og nej, lad nu være med at sige "køb en ny iPad". Det er ikke det spørgsmålet går på.

Men for så vidt - så kunne man vel blot bruge facebook via browser og så derigennem messenger? Hvis ikke der er nogen muligheder for at bruge en messenger app.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 15:47
Du kan sagtens gøre det gennem en browser. Jeg bruger ikke selv Messenger som app, da den bruger for meget strøm.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 15:53
Ok super. Måske derfor iPad altid er drænet for strøm (eller fordi den er gammel og har siddet for meget med strøm sat til).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 16:06
Det er nok lidt en del af det hele, i forhold til dræn af batteri. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 09:33
Jeg har bare et problem. Når jeg skriver www.facebook.com i browseren på den gamle iPad, så kommer den til en side med at acceptere cookies. Men jeg kan ikke scrolle ned til hvor man formodentligt skal acceptere. Kan man zoome ud, så man kan se det måske? Men hvordan? Så jeg kan ikke komme frem til login siden.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg har bare et problem. Når jeg skriver www.facebook.com i browseren på den gamle iPad, så kommer den til en side med at acceptere cookies. Men jeg kan ikke scrolle ned til hvor man formodentligt skal acceptere. Kan man zoome ud, så man kan se det måske? Men hvordan? Så jeg kan ikke komme frem til login siden.

Der bør være tre prikker, du skal trykke på, så kommer der en menu, hvor du kan trykke på Zoom. Eller også, må du bare bide i det sure Apple, og købe en ny!!LOL Hi-hi!!
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 10:24
Hahahaha. LOL  Hvor skulle de tre prikker være henne?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hahahaha. LOL  Hvor skulle de tre prikker være henne?

Nåh, ja... Eller, tre streger? På en Windows-computer er de i øverste, højre hjørne... Eller, står der Menu nogen steder?

Hvis du for en enkelt side, har zoomet ind, burde du også kunne se dette i søgefeltet

Eller, simpelthen to fingre på skærmen, og træk lidt sammen...


Redigeret af mnielsen - 09-Marts-2024 kl. 10:35
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 11:03
Zoom med 2 fingre, virker ikke. Og ja, egentligt er jeg med på de 3 streger eller prikker i browseren, men i safaribrowseren på iPad'en er der ikke sådan noget, heller ikke en menu. Synes heller ikke jeg kan finde noget under indstillinger. Måske min kone bare er nødt til at bruge sin mobil, indtil vi måske har råd til at købe en ny iPad.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 11:36
Har også prøvet med Chrome, men den gør det samme. Og selvom der her er 3 prikker, er der ikke nogen zoom ind/ud muligheder.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 12:34
Til venstre i adresselinjen er der dette tegn: AA



Redigeret af Brixen - 09-Marts-2024 kl. 12:34
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 13:01
Nej. Hverken i safari eller Chrome på iPad'en. Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men det er en ret gammel iPad. Jeg ved ikke om det er version 1 eller 3, men dernede omkring. Nej, jeg tror det er iPad4, fordi modellen er A 1460.  Smile  Og den blev udgivet i 2012 - men om det var dér vi købte den ved jeg ikke, men det må jo være deromkring.  Smile  Nå, det er da sjovt nok at vide.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu