|
Gammel iPad og Messenger. |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo, men principielt kunne man jo godt have den mulighed at man kunne slukke for opdateringer, så man kan fortsætte med at bruge en ældre, men fungerende version. Men ellers er jeg med på hvad I mener.
Det man så kan sige om at bruge f.eks. facebook via browser i stedet for app er, at så slipper man udenom dette - hvis ellers man kunne komme forbi "cookie siden".
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan du nemt! Du skal bare være logget på hele tiden - så ser du den aldrig. Jeg har en stopper-dims slået fra, da jeg kun ser to reklamer i øverste, højre hjørne, når jeg ankommer til Facebook. Også I don't care about cookies, er slået fra. De to reklamer i hjørnet kommer jeg af og til, til at klikke på. Så åbnes de på en ny fane. Jeg lukker dem så igen. Og ja - de cookie-sider ER da en pestilens.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8595 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pointen er, at der kan blive lavet ændringer/nye funktioner, der betyder, at en gammel version af app'en stopper med at virke. |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger Consent-o-matic for at slippe for cookies-besværet. Virker på både Mac,iPad og iPhone.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo men pointen er jo at vi ikke kan logge ind på facebook på browseren på iPad'en - fordi den cookie side fylder hele skærmen (og mere til). Stopper-dims og "I don't care about cookies"... Hvad er det for nogle indstillinger? Er det nogle facebook indstillinger?
|
|||
Thorvald. |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja fordi pointen er, at disse nye funktioner / ændringer ikke skrives bagudkompatibelt, eller i det mindste måske kun til en vis grad.
|
|||
Thorvald. |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
"Kræver iPadOS 15.0 eller en nyere version." iPad'en er på version 10.3.4 og siger at softwaren er ajourført...
|
|||
Thorvald. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Stopper-dims: Det er jo fordi vi ikke "må" skrive, hvad den hedder - dette bliver ændret til fire stjerner. Den blokerer reklamer... I don't care about cookies: Den gør, at DE FLESTE cookie-sider forsvinder af sig selv, da den automatisk accepterer alle cookies. Nogle gange slipper cookie-siderne desværre dog igennem alligevel. Er det ikke engang muligt, at scrolle ned ad cookie-siden?
Redigeret af mnielsen - 16-Marts-2024 kl. 14:25 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej - den "sidder fast".
|
|||
Thorvald. |
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du nogensinde prøvet på en ny iPad? Jeg er nok dømt "ude", nu, i forhold til hvad der er at gøre...
|
|||
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi har ikke en ny iPad. Men det er måske den eneste løsning. Hvis vi engang kan få råd til det.
|
|||
Thorvald. |
|||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Online Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Din iPad er fra 2012. Dit styresystem er fra 2016. Vi er nu i 2024. Umiddelbart synes jeg det er helt fair, at det begynder at halte med bagudkompatibilitet. Du er jo ikke blevet lovet en evighedesmaskine ;-)
|
|||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |