recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammelt modem retur?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammelt modem retur?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gammelt modem retur?
    Sendt: 07-August-2019 kl. 10:47
Telia har sendt et nyt modem, da jeg har fået hurtigere internet (eller så hurtigt som det nu kan blive her)
Det nye modem er præcis det samme som det gamle
Jeg undrer mig over at Telia vil have, at jeg sender det gamle modem retur
Hvad dælen kan de bruge det til
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 11:54
En Yousee teknikker fortalte mig engang at TDC var PostNord's største kunder mht. transport at tomme kasser - som kunderne fik tilsendt med en returlabel hvis deres modem skulle sendes retur........
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 12:39
De skal skrotte det forsvarligt......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

En Yousee teknikker fortalte mig engang at TDC var PostNord's største kunder mht. transport at tomme kasser - som kunderne fik tilsendt med en returlabel hvis deres modem skulle sendes retur........
De par gange jeg har fået nyt Yousee kabelmodem har de bare henvist til elektronikskrot/genbrugsplads i henhold til bopæls kommunes regulativ. Smile

Mvh. JørgenT
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

De par gange jeg har fået nyt Yousee kabelmodem har de bare henvist til elektronikskrot/genbrugsplads i henhold til bopæls kommunes regulativ. Smile



Det kommer an på hvilken model det er. Smile
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

De par gange jeg har fået nyt Yousee kabelmodem har de bare henvist til elektronikskrot/genbrugsplads i henhold til bopæls kommunes regulativ. Smile



Det kommer an på hvilken model det er. Smile

Returkasserne er droppet. Det kan hænde at man skal returnere sit modem og så vil man modtage en returlabel. :)
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af Byteman2 Byteman2 skrev:

Returkasserne er droppet. Det kan hænde at man skal returnere sit modem og så vil man modtage en returlabel. :)

Det tror jeg nu ikke. Det handler om at teknikken udvikler sig. Alle de ældre modemmer understøtter ikke den nyeste teknik, så ud med dem. Smile


Redigeret af bubbleboy - 07-August-2019 kl. 22:21
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Byteman2 Byteman2 skrev:

Returkasserne er droppet. Det kan hænde at man skal returnere sit modem og så vil man modtage en returlabel. :)

Det tror jeg nu ikke. Det handler om at teknikken udvikler sig. Alle de ældre modemmer understøtter ikke den nyeste teknik, så ud med dem. Smile

Det var derfor jeg skrev at det kan hænde....
Det står på deres hjemmeside at man vil modtage returlabel i de tilfælde at man skal returnere udstyr.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/udstyr-retur
Teknikken udvikler sig, men det sker også at modem kan holde flere år
Smile
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 23:26
Så er returkasserne vel heller ikke droppet. Smile
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 01:08
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:


Hvad dælen kan de bruge det til

En anden kunde ? Du siger de er identiske, hvilket
dog virker mærkeligt. Måske den kan modificeres.
Jeg har selv for to mdr. siden returneret en flere år
gammel router til Fullrate, hvor de sendte en returlabel
pr. e-mail til print, med fri porto. 


Redigeret af Cyberguy - 08-August-2019 kl. 01:12
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 15:09
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 15:40
Jeg mistede sidste år en Netgear CG3000 router til tordenvejret... Er nu flyvende, med "Rumskibet". Da jeg spurgte til, hvorfor de skulle have den gamle router igen, så var det fordi de ville se om den alligevel virkede, og så ville de bare bruge den igen, hvis den gjorde det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu