recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammelt modem retur?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammelt modem retur?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 17:46
Så har du talt med en supporter, som ikke har vidst bedre. CG3000 er udgået. Alt, hvad der ikke er DOCSIS 3.1, er udgået.


Redigeret af bubbleboy - 08-August-2019 kl. 18:03
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Så er returkasserne vel heller ikke droppet. Smile

Jo da. Returkasserner var en fysisk tom kasse du modtog hvor porto var betalt. Dvs. kassen blev sendt frem og tilbage. En temmnelig dyr proces.
Nu sender de bare en label som du så selv printer og nu skal du selv finde en papkasse.......
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2019 kl. 21:35
Det er da godt nok en luksus behandling i får af jeres selskaber
det er sku ikke som hos min gl. udbyder - der skulle jeg selv betale for anbefalet returnering - med en trussel hængende over hovedet at de ville opkræve 800 kr. for routeren samt 199 kr. I gebyr hvis de ikke modtog den inden 14 dage fra d.d 🤪

Routeren var 4 år gl. !
Selskabet hedder Fullrate et selskab jeg har brugt siden de startede på markedet og altid været tilfreds med lige indtil TDC købte det 😡
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu