|
Gammelt ophæng til ny fladskærm? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MickOutzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:44 |
Hejsa
Jeg har netop købt et nyt fladskærm (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46ES6715XXE/samsung-46-full-hd-3d-led-smart-tv-ue46es6715) Jeg har i forvejen følgende ophæng til den gamle 32" (http://www.cinemagic.dk/shop/slim-vaegbeslag-med-6576p.html) Vægophænget kan klare en vægt på 25 kg og en tv størrelse på 32" Det nye tv er 46" men vejer kun 15 kg. Ville I turde at beholde det gamle, eller skal der investeres? Mvh Mick
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg har brugt det samme vægbeslag de seneste 8 år, og har naturligvis altid overholdt vægtbegrænsninger - så hvorfor dog ikke beholde dit nuværende, hvis det ellers passer til det nye
![]() |
|
![]() |
|
MickOutzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
Så du vil være "ligeglad" med at vægbeslaget jeg har kun går til 32", og udelukkende gå efter vægtangivelsen?!
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nu skriver jeg jo hvis beslaget i øvrigt passer - f.eks. beslagets længde
![]() |
|
![]() |
|
Hehe Hother, det gør det så ikke....flot :) Det sku jeg lige ha tjekket.....troede egentlig bare det var universelt, men ja, der skal investeres :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |