recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gammelt ophæng til ny fladskærm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammelt ophæng til ny fladskærm?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MickOutzen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Maj-2007
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MickOutzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gammelt ophæng til ny fladskærm?
    Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:44
Hejsa

Jeg har netop købt et nyt fladskærm (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46ES6715XXE/samsung-46-full-hd-3d-led-smart-tv-ue46es6715)

Jeg har i forvejen følgende ophæng til den gamle 32" (http://www.cinemagic.dk/shop/slim-vaegbeslag-med-6576p.html)

Vægophænget kan klare en vægt på 25 kg og en tv størrelse på 32"

Det nye tv er 46" men vejer kun 15 kg.

Ville I turde at beholde det gamle, eller skal der investeres?

Mvh Mick
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:50
Ja, jeg har brugt det samme vægbeslag de seneste 8 år, og har naturligvis altid overholdt vægtbegrænsninger - så hvorfor dog ikke beholde dit nuværende, hvis det ellers passer til det nyeSmile
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MickOutzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:30
Så du vil være "ligeglad" med at vægbeslaget jeg har kun går til 32", og udelukkende gå efter vægtangivelsen?!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af MickOutzen MickOutzen skrev:

Så du vil være "ligeglad" med at vægbeslaget jeg har kun går til 32", og udelukkende gå efter vægtangivelsen?!
Nu skriver jeg jo hvis beslaget i øvrigt passer - f.eks. beslagets længdeWink
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MickOutzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:13
Hehe Hother, det gør det så ikke....flot :) Det sku jeg lige ha tjekket.....troede egentlig bare det var universelt, men ja, der skal investeres :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu