|
Garmin opdateringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ccgraus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2013 kl. 18:01 |
Hej,
har for ca. to år siden købt en Garmin nüvi 1690 og har nu behov for opdatering. Det synes ikke at være muligt på Garmins hjemmeside. Desuden skulle en opdatering koste omkring 400 kr., så jeg overvejer at købe helt ny model (Garmin eller Tom Tom) med "life time kort uden beregning". Har noget erfaring med nævnte model og med life time opdatering. NB! mit behov er ikke stort, men jeg vil gerne have en "transportabel" model (til ferier) og en let forståelig betjening. Er ellers tilfreds med modellen i brug.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du smartphone, så er denne her lige så god og billigere
http://mmm.dk/article/84053-8-fede-apps-til-din-smartphone/gallery/537735 |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 2 stk med lifetime og de fungerer perfekt.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |