Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
minusop
Guld medlem
Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
|
Emne: Gave fra Toshiba :) Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:13 |
Ville lige høre om andre har prøvet det samme... 1) 29/12 - køber en billig Toshiba i Elgiganten - sender kuponen med de 5 film, men glemmer kopi af bon. 2) 30/12 - retunerer maskinen, da der er fejl på component output. (køber i mellemtiden en anden Toshiba - sender denne gang kviteringen + formular og får mine 5 film) Pludselig får jeg en mail fra Toshiba - at de lige mangler min kvitering og om jeg kan sende den til dem. Skriver at maskinen er retuneret, så det går ikke. 3 dage efter dukker en mail op, at mine film er sendt .. dagen efter en ny mail, at de afviser min "bestilling" da kvitering manglede. Så igår dukkede GLS op med en pakke - 5 film fra Toshiba (og nej, det er ikke en dobbelt-forsendelse af den jeg havde sendt, med kvitering, da jeg der brugte en anden adresse). Nice - en gave fra Toshiba
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
 |
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 491
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:37 |
er moralen at du ikke har moral?
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
 |
minusop
Guld medlem
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:46 |
Urte skrev:
er moralen at du ikke har moral? |
Fordi jeg skriver til Toshiba, at jeg har retuneret maskinen og dermed ikke har en kopi af kviteringen = ikke skal modtage noget fra dem?? Nej, vel.... Med denne post ville jeg såmænd bar ehøre om andre har oplevet det samme - ikke andet.
|
|
 |
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Point: 491
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:48 |
skriver du forskellige adresser for ikke at blive opdaget, det lugter at ond tro. Jeg skal ikke være hellig,men jeg ville ikke gå og skrive om det
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:50 |
Urte skrev:
er moralen at du ikke har moral? |
han har sku da ikke gjort en skid forkert, tværtimod siger han til toshiba at han ikke har maskinen. hvad skal man så gøre, bruge sine egne penge på at sende dem retur. nej. det ville da være dumt. og når man tænker på hvad filmene aligevel sælges til nu, ville det da være spild af hans penge at begynde at sende dem retur.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
minusop
Guld medlem
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 17:54 |
Nej, det gjorde jeg fordi at jeg da jeg fik maskine nr. 2, blev opmærksom på at der skulle en kopi med af bonen (det havde jeg overset første gang - skrev bare SN nummeret). Så for ikke at ligne en "fusker" (ved at registrere 2 maskiner på samme adresse), brugte jeg min anden adresse.
Jeg var jo sikker på, at jeg nu stod som "fusker", da jeg havde sendt en kupon på maskine 1, for at retunere den dagen efter....
Så nej, ingen ond tro i det.
|
|
 |
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 18:00 |
er moralen at du ikke har moral ? Hold nu op med at være så hellige 
Fik en gang 2 pakker til kr 35.000 der var bestilt 1 
|
Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 19:25 |
Hvad er bedre end MORAL?
Det er DOBBELTMORAL
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:47 |
minusop skrev:
Ville lige høre om andre har prøvet det samme...
1) 29/12 - køber en billig Toshiba i Elgiganten - sender kuponen med de 5 film, men glemmer kopi af bon. 2) 30/12 - retunerer maskinen, da der er fejl på component output.
(køber i mellemtiden en anden Toshiba - sender denne gang kviteringen + formular og får mine 5 film)
Pludselig får jeg en mail fra Toshiba - at de lige mangler min kvitering og om jeg kan sende den til dem. Skriver at maskinen er retuneret, så det går ikke. 3 dage efter dukker en mail op, at mine film er sendt .. dagen efter en ny mail, at de afviser min "bestilling" da kvitering manglede.
Så igår dukkede GLS op med en pakke - 5 film fra Toshiba (og nej, det er ikke en dobbelt-forsendelse af den jeg havde sendt, med kvitering, da jeg der brugte en anden adresse). Nice - en gave fra Toshiba 
|
Jamen tillykke med din bonuspakker  . Når det forholder sig som du beskriver, hvor du har gjort logistikfirmaet opmærksom på situationen og de ovenikøbet ikke har kvittering som de efterlyser, kan jeg ikke se det er din skyld de IKKE har styr på logistikken, det er sgu det de bliver betalt for. Kan bare ikke se, hvad problemet med flere HD DVD´ere på samme adresse, en i stuen, en i soveværelset osv.
|
 |