recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gear4 remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gear4 remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gear4 remote
    Sendt: 15-April-2012 kl. 23:24
Har lige købt sådan en fætter her:
http://www.eplehuset.dk/produkt/2390_gear4-unity-remote.aspx
Og vil bare lige informere om hvor godt det virker. Har i hvertfald lagt alle mine fjernbetjeninger i skuffen.
Jeg bruger den med min iPad og min iPhone.
Fortsat god aften alle sammen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 11:09
Hvordan fungerer denne? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:19
Det fungere således: en bluetooth modtager ( på batteri) indstilles med den idevice man nu bruger. Derefter henter man app'en i iTunes store. Derefter kan ligesom med en harmony fjernbetjening lægge de enheder man nu har i sit serup ind. Man kan lave makroer, såsom at man gerne vil se en Blu-Ray film.
Og det gode er at man kan flytte den ind i andre rum. Bare man har lagt dem ind før.
Der er mange der har brokket sigvover batterilevetiden på modtageren, men jeg har nu flittigt brugt min i en uge og har ikke skiftet batterier.
Spørg løs hvis der er spørgsmål
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 08:44
Det lyder besværligt, angående batterier. Men det lyder ellers spændende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 22:28
Kan den operere en xbox 360 ?
smedev
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 21:58
Det skulle den kunne, men du må ikke hænge mig op på det :)
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 18:51
Ok,
jeg må vist opklare videre, det er jo en ret dyr svend !

hilsen
smedev
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu