|
Gear4 remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2012 kl. 23:24 |
Har lige købt sådan en fætter her:
http://www.eplehuset.dk/produkt/2390_gear4-unity-remote.aspx Og vil bare lige informere om hvor godt det virker. Har i hvertfald lagt alle mine fjernbetjeninger i skuffen. Jeg bruger den med min iPad og min iPhone. Fortsat god aften alle sammen ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan fungerer denne?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Det fungere således: en bluetooth modtager ( på batteri) indstilles med den idevice man nu bruger. Derefter henter man app'en i iTunes store. Derefter kan ligesom med en harmony fjernbetjening lægge de enheder man nu har i sit serup ind. Man kan lave makroer, såsom at man gerne vil se en Blu-Ray film.
Og det gode er at man kan flytte den ind i andre rum. Bare man har lagt dem ind før. Der er mange der har brokket sigvover batterilevetiden på modtageren, men jeg har nu flittigt brugt min i en uge og har ikke skiftet batterier. Spørg løs hvis der er spørgsmål |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Det lyder besværligt, angående batterier. Men det lyder ellers spændende.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Kan den operere en xbox 360 ?
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
Det skulle den kunne, men du må ikke hænge mig op på det :)
|
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Ok,
jeg må vist opklare videre, det er jo en ret dyr svend ! hilsen
|
|
smedev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |