|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Xmas ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Har købt et Panasonic tv hos dem, 4 dage efter satte de det ca. 1100 Kr. ned / Xmas. |
|
![]() |
|
Grimstrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hvad koster det at få leveret en flad fra dem? Lige med hensyn til El Giganten, jeg bor 500 m fra el giganten, men kan en makker og jeg overhovedet bære den hjem? Jeg tænker på om kassen er så uhandy at det er umuligt? Redigeret af Grimstrup - 02-September-2007 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
holstebroer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Iflg. deres hjemmeside tager de ikke noget for levering.
|
|
![]() |
|
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Jeg havde heller ingen problemer med at få mit leveret... Super hurtigt og lige til døren :) med fragtmand og på palle.. Har dog heller ikke haft problemer med skærmen, så kender ikke noget til den side af sagen.... Kan kun anbefale at handle hos Geco Redigeret af OveA - 02-September-2007 kl. 11:37 |
|
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
|
![]() |
|
Grimstrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Jeg bor så på anden sal med en stejl trappe, tror i de slæber den hele vejen op;) Nu har jeg også bestilt et hos Geco |
|
![]() |
|
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Det skal du ikke regne med, de leverer til Hoveddøren d.v.s. hovedøren er indgangen til en boligblok.. Men mon ikke de vil give dig en hånd med at slæbe det ind Det gjorde de hos mig |
|
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Hej. Jeg købte også min panasonic skærm ved geco og fragtmanden hjalp til med at slæbe det op på 1. sal.
|
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Hey. Jeg bor på 3. sal, og fragtmanden hjalp med at slæbe det op. Så ingen problemer. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Kan kun rose Geco - de ringede og aftalte leveringstidspunkt med fragtmand hos mig, og fragtmanden hjalp mig op med kassen:) Og så er leveringen gratis - kan kun anbefales:)
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Gratis er den nok ikke... den er bare indeholdt i salgsprisen, men tro mig, det er DIG der betaler for den... Boogie plasma mv. til salg |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Boogie, no kidding? Og kaffen til medarbejderne betaler jeg også for. Men sådan kan man jo blive ved. Bottom line er at jeg fik et 42" PX70 for 9.900 inklusive transport, og det er temmelig billigt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |