recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Geco scorer på en tåhyler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGeco scorer på en tåhyler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Emne: Geco scorer på en tåhyler
    Sendt: 20-September-2007 kl. 14:55
Puha lige sluppet telefonen med en gut fra Geco og tænkte i måske lige gad at læse min oplevelse omkring reparationen af en Pany skærm solgt af netop Geco.


Købte skærmen i starten af juni. Det er en TH-42PX70E.

Alt er fint og jeg nyder den i fulde drag som jeg regner med alle gør der har den model.

Desværre for 4 uger siden går det så i stykker. Jeg finder ud af at rep skal foregå igennem Powermill og jeg ringer til dem. Det skal så siges de faktisk er hurtige med min sag der og kommer 2 dage efter med fragtmand og henter min skærm. Jeg får et nummer som jeg så kan bruge på deres www til at tjekke rep status med.

Så jeg tjekker lystigt min rep igennem deres webside indtil i sidste uge hvor status pludseligt ændres fra ingenting til noget tilbud ønsket. Jeg ringer og spørger dem om hvad det betyder men manden ved det ikke, sender en mail til deres værksted og lover at kontakte mig. Hvilket han så ikke når da jeg selv ringer til dem tirsdag i denne uge og vil høre af. Han giver mig samme tale og sender en ny mail til værkstedet. Onsdag, altså igår, ser jeg så på websiden at status nu er "Tilbud ønskes af kunde". Hmm gode forbrugervenlige udtryk de bruger så jeg bliver nød til at ringe til dem en tredje gang. Nu forklarer manden mig så ( med hvad jeg ærligt talt opfatter som en provokerende/overbærende tone) at det burde jeg da kunen sige mig selv men at det beyder de har skrevet til Geco, stedet jeg købte skærmen.
Jeg spørger selvfølgelig ind til hvorfor og han forklarer at de har konstateret en fejl og at de nu skal vide om Geco paralelimporterer fordi de skal vide hvem de skal sende regningen til. Får også forklaret dette forgår over rigtige breve men at det allerede er blevet sendt, altså igår.

Nå det svar var jeg egenligt tilfreds med. Skal her siges at jeg mindst havde forventet denne rep sag ville tage 3 uger så var endnu ikke ude på vanvidets grund.

Ringer så til Geco idag for lige at høre om de har fået brevet ( læs her : For at få dem til at rubbe neglene så jeg kan få min skærm :) ). Men den ganske flinke mand jeg snakker med fortæller mig at Powermill skam godt ved at de  [Geco] ikke paralelimporterer. Han beder mig så om lige at sende dem en mail hvor jeg forklarer sagens historik, alt op til dette punkt i historien.

Der går så en times tid og en ny mand fra Geco ringer til mig. Han forklarer at det er noget fis med at Powermill skal forhøre sig om paralelimport status da de udemærket er klare over dette plus det kan ses fra serienummer og så videre. Men pludseligt fortæller han mig så at siden de åbenbart har døjet med powermill omkring dette tidligere sender han mig fluks idag et stk nyt plasma tv af samme model. Jeg forklarer ham at jeg nu sagtens kan vente en uge mere på at de får sig snøvlet færdige men han insisterer og fortæller at vognmanden vil være her i morgen.

Wow for en service. Jeg har på intet tidspunkt klaget til Geco eller haft dem inblandet i sagen. Alt er forgået gennem Powermill. Da jeg så ringer for lige at skynde lidt på dem bliver man mødt af masser af information og imødekommenhed. Ikke noget jeg er vant til i denne branche og i den slags sager. Og at de uden videre tager sagen i egen hånd og sender mig en ny skærm havde jeg bestemt ikke forventet.


Så må alt i alt sige jeg er en super tilfreds kunde hos Geco. Bestemt ikke sidste gang jeg handler der.


Ved godt det sidste her kommer til at fremstå som et reklamefremstød men igen synes jeg også man engang imellem skal rose de forhandlere der behandler deres kunder godt og ikke altid de tudehistorier vi alle har haft og kan fortælle om. Ved i hvert fald at Powermill herinde generelt er ildeset :)


Mvh Morten
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 15:07
Godt indlæg 

Jeg kan da tilføje at jeg også kun har haft gode oplevelser med Geco.dk


Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 16:48

På samme måde som de negative historier kommer flyvende, ligeledes bør de positive.
Jeg vil dog lige påpege, at forumet her ikke længere har til formål at rose/rise forhandlere. Det handler udelukkende om jura og, og kan evt. være udspringer af en given sag. Men pointen og hovedelementet er jura.

Jeg synes dog at beskeden skal forblive, (selvom jeg ingen inflydelse har på det), for det er rigtig flot service du har oplevet.

 

Til top
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 17:24

Sad lige og frygtede at dit indlæg ville ende med at konkludere at Geco parallelimportere – men så var der blot tale om god kundeservice   

Til top
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 11:18

jeg kan kun sige dejligt folk der også har gode oplevelser deler dem med os andre.

Man kan så kun ærgre sig over de ikke forhandler fx Pioneer og andre skærme end Pana som Plasma

Men Thumbs up til forhandleren. Dog stiller jeg generelt spørgsmålstegn ved at man skal henvende sig til andre end der hvor skærmen er købt for at få evt. fejl og mangler udbedret - jeg ved også mange hardware forhandlere gør det samme, men købeloven er faktisk MEGET klar på dette område.

Forretningsgangen sælges under påskud om " at det går hurtigere" hvilket sikkert er korrekt, MEN man skal som køber ikke sidde og diskutere med 3. mand om fejl og mangler.



Redigeret af Smurf - 21-September-2007 kl. 11:19
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
Erroneus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 00:02
Geco kan også kun anbefales herfra, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så god en service og jeg handler med en del butikker

Bestilte 3 Panasonic TX-32LX60 til en god nedsat pris (4000 kr), men det viste sig så at den alligevel ikke kunne skaffes hjem. Her vil de fleste andre butikker så nok bare sige sur røv, men geco i samarbejde med Panasonic fandt frem til en erstatningsmodel, som så bliver TX-32LMD70F, hvilket jo er en noget bedre TV

Så fra et super tilbud på TX-32LX60, til et endnu bedre tilbud på TX-32LMD70F, for kun 4000 kr., ja sådan en service ser man sjældent. Der var godt nok lidt forsinket levering på dem, pga. de lige skulle til landet, men det blev også meldt ud med det samme at der var lidt længere leveringstid på dem, men det overlever man nok Plus undervejs blev der tilbudt et andet alternativ, som også var på lager og stadig bedre end den orginale
TX-32LX60.

Det er service i høj klasse, så de er blevet anbefalet til gud og hver mand


Redigeret af Erroneus - 23-Oktober-2007 kl. 00:02
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu