|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndreasDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2010 Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 04-Januar-2011 kl. 12:07 |
Hej.
Jeg vil gerne høre om man kan gemme valgduellen mellem Helle thorning og Lars Løkke Rasmussen, som lige nu ligger på danmarks radios hjemmesides forside? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis det er lagt ud som Podcast, ellers skulle det ikke være muligt (ophavsrettigheder).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
AndreasDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2010 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg ved faktisk ikke om det er lagt ud som podcast, men jeg sidder og ser den live lige nu.
Jeg kan bare ikke se den store forskel på om jeg havde gemt den på min yousee boks eller om jeg gemmer den på min computer. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det du har optaget kan du gemme så længe du vil, men når det er fra nettet, så er det udbyderen der bestemmer om det bliver lagt ud så det kan gemmes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
vlc kan vidst gemme et netværksstream, prøv at kigge på det.
BS |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Programmer WM Recorder (wmrecorder.com) kan gøre det, men desværre er det ikke gratis.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak skal i have, men hvor kan man finde adressen til filen?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=1926204&odp=true&bitrate=high
Du afspiller bare i DR nu. Højreklikker på billedet og finder den adresse der står ud for placering:
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |