recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gemme mails fra en Gmail konto til en anden konto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gemme mails fra en Gmail konto til en anden konto

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gemme mails fra en Gmail konto til en anden konto
    Sendt: 11-Juni-2018 kl. 20:14
Hej,
 
Kan man på en eller anden smart måde gemme alle ens mails fra en Gmail konto og overføre dem til en anden Gmail, eller bare gemme dem på sin harddisk?
 
En der har prøvet det før, og kan svare på, om det er en kompliceret opgave?
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 20:47
google har direkte en funktion som tillader dig at trække alle data ud og over på en computer. https://support.google.com/accounts/answer/3024190?hl=en

der er ingen "automatiseret" måde bare at overføre dem til en anden konto på.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 22:08
OK P*S, men tak. Jeg havde fundet den der side du linker til, men havde håbet på, at man kunne sende mails fra en Gmail konto til en anden bare ved noget synk eller noget, men det kan man så ikke.

Ved du hvis jeg downloader mine data, kan jeg så åbne de mails bare fra det arkiv jeg downloader, eller skal jeg så have et specielt program for at læse mine gamle mails?
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 23:06
Øv, kan se det er en MBOX fil der gemmes, så jeg skal vel have den åbnet med Outlook eller lign. for at se mine gemte mails. En skam.
          
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 07:14
Kan man ikke på den nye GMail konto oprette den gamle GMail konto som en ekstra POP3 mail account, og så lade den nye GMail konto "tømme" den gamle som om det var enhver anden POP3 account?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 08:19
Eller måske sætte begge accounts op i et mail program og så bare drag and drop dem fra den ene mail konto til den anden.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu