|
Gendanne slettede billeder timecapsule |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2015 kl. 15:47 |
Hejsa min mor er ved en fejl kommet til at slette nogle billeder på deres timecapsule, og nu kan de ikke finde billederne igen, nogle der har en smart måde til at gendanne slettet indhold på timecapsule.
Jeg bruger nas så det er lidt udenfor min ekspertise |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åben timemachine appen på hendes mac, og find den mappe billederne lå i på hendes mac, derefter kan du i højre side gå tilbage i tiden og se mappen hvordan den så ud på andre tidspunkter. Når i finder filerne kan de let gendannes.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Nu lå billederne kun på timecapsule enheden, og ikke lokalt på maskinen, så kan timemachineappen vel ikke bruges?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Der findes en del file-recovery apps som normalt vil kunne gendanne slettede filer såfremt de ikke efterfølgende er blevet overskrevet med andre filer. Så vidt jeg har kunnet læse mig til vil disse programmer dog ikke kunne anvendes på Timecapsule, med mindre man fjerner harddisken (garantien bortfalder) og anbringer harddisken i f.eks. en USB-box. Se yderligere info på denne side. Jens
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Bare husk at timecapsule kører i Mac OS Extended filformat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |