recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Genialt drev fra Plextor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGenialt drev fra Plextor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Emne: Genialt drev fra Plextor
    Sendt: 17-September-2007 kl. 08:52
Hejsa

Jeg faldt lige over denne genialitet fra Plextor som kan holde 2 slimline dvdafspillere i en normal str 5,25" drev.

Kunne dog godt tænke mig om nogen har kunnet finde et bluray drev i slimline til salg...

Jeg har fundet, fra tidligere posts her på siden, dette Toshiba TS L802A, som burde passe ind i plextor drevet.

Er der nogen der ejer det drev fra plextor og virker det fornuftigt? Kan en pc overhovedet fungere med både et bluray og et hddvd drev kørende samtidigt?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Hejsa

Jeg faldt lige over denne genialitet fra Plextor som kan holde 2 slimline dvdafspillere i en normal str 5,25" drev.

Kunne dog godt tænke mig om nogen har kunnet finde et bluray drev i slimline til salg...

Jeg har fundet, fra tidligere posts her på siden, dette Toshiba TS L802A, som burde passe ind i plextor drevet.

Er der nogen der ejer det drev fra plextor og virker det fornuftigt? Kan en pc overhovedet fungere med både et bluray og et hddvd drev kørende samtidigt?

Jeg kan desværre ikke svare dig, men hvorfor vil du have en cd-brænder fra Plextor sammen med en cd-brænder fra Toshiba?

Og hvor kommer Bluray og HD-DVD ind i billedet?
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 09:19
Toshibaen jeg linkede til er et hd dvd rom drev med dvd brænder og alt det normale. Plextor skallen leveres med en alm dvd brænder, som så jo må skrottes hvis man kan finde en slimline bluray afspiller!!!

Ved godt der ikke står på edbpriser toshibaen er et hd dvd rom drev men det er den model.

Her er et andet link til samme model nr på toshiba drevet

Kan så se nogle bluray drev er på vej fra Sony/NEC joint venture kaldet Optiarc, her er lidt fra Cebit i år.

Redigeret af Bygone - 17-September-2007 kl. 10:15
Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2005
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 12:43

Tror du ikke der vil være en del penge at spare at vente til at LG frigiver deres dual format drev til PC brug ?

At købe både et slim HD DVD drev og BRD og en plextor enclosure ender med at blive en noget pebret affære

ildoc

Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af ildocteur ildocteur skrev:

Tror du ikke der vil være en del penge at spare at vente til at LG frigiver deres dual format drev til PC brug ?

At købe både et slim HD DVD drev og BRD og en plextor enclosure ender med at blive en noget pebret affære

ildoc

Jo lige pt er det alt for dyrt. Kan man starte med toshiba drevet og plextor hylstret så er det overkommeligt men bluray i slimline koster kassen for tiden lader det til...

Men om LG's kombidrev til PC kommer i en rimelig pris vil jeg også betvivle, man kan jo bare se de uhyrlige priser de skal have for deres kombi hifikomponenter.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu