recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Genialt vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGenialt vægbeslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Emne: Genialt vægbeslag
    Sendt: 10-November-2008 kl. 00:58

Hej alle sammen

På den fornyeligt overstået hifi messe i Odense, så jeg dette vægbeslag til fladskærme. Mærket er Connectech og forhandles ved diverse forhandlerer i landet, og så har jeg nu fundet det på denne side.

connectech Men det er klart at det jo kun er genialt, hvis man kun skal have sin skærm siddende ind til væggen.

Redigeret af Don Pedro - 10-November-2008 kl. 00:59
Hilsen Don P.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 17:31

Det er godt nok smart det beslag der. Så er der altid en chance for at få skærmen til at hænge lige

Så vidt jeg kan se hænger den så i de 2 øverste huller i tvét og så støtter ind mod væggen på de 2 nederste, er det korrekt?

Ning
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Det er godt nok smart det beslag der. Så er der altid en chance for at få skærmen til at hænge lige

Så vidt jeg kan se hænger den så i de 2 øverste huller i tvét og så støtter ind mod væggen på de 2 nederste, er det korrekt?

Jep det er korrekt.

Man skruer de to indsatser eller hvad man kalder dem ind i de 2 øverste huller og herefter hægter man dem på de 2 beslag man har monteret på væggen. Der følger også indsatser med til de 2 nederste huller og på disse er der filt. Der er også forskellige skruer med i pakken, så det burde passe til de fleste skærme.

Hilsen Don P.
Til top
Korsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 16:10
Det ser sgu smart ud. Og ikke mindst nemt. Er der nogen som har prøvet beslaget, eller skal jeg være den første med en "anmeldelse"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu