|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 10-November-2008 kl. 00:58 |
Hej alle sammen På den fornyeligt overstået hifi messe i Odense, så jeg dette vægbeslag til fladskærme. Mærket er Connectech og forhandles ved diverse forhandlerer i landet, og så har jeg nu fundet det på denne side. connectech Men det er klart at det jo kun er genialt, hvis man kun skal have sin skærm siddende ind til væggen. Redigeret af Don Pedro - 10-November-2008 kl. 00:59 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Det er godt nok smart det beslag der. Så er der altid en chance for at få skærmen til at hænge lige Så vidt jeg kan se hænger den så i de 2 øverste huller i tvét og så støtter ind mod væggen på de 2 nederste, er det korrekt? |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Jep det er korrekt. Man skruer de to indsatser eller hvad man kalder dem ind i de 2 øverste huller og herefter hægter man dem på de 2 beslag man har monteret på væggen. Der følger også indsatser med til de 2 nederste huller og på disse er der filt. Der er også forskellige skruer med i pakken, så det burde passe til de fleste skærme. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Korsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Det ser sgu smart ud. Og ikke mindst nemt. Er der nogen som har prøvet beslaget, eller skal jeg være den første med en "anmeldelse"
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |