|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
ehelmer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
||
Tak til Michael for gode råd. Jeg fandt hurtigt ud af at alle ændringer kunne/skulle laves på een gang, men jeg er lidt usikker på om rækkefølgen af operationerne derved bliver optimal. Jeg er utryg ved at skille lyd og billede, så jeg brugte et andet program til at konvertere lyden til MPG, men det tager jo også tid. AC3 lyden skyldes ikke VHS filmen, men den analoge overspilning til DVD recorderen. Indspiller alle DVD recordere lyden i AC3 ? De kan åbenbart fint afspille MPG. Erik
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Erik
Ja, DVD recorderne optager normalt i AC3 (som stereo = 2 kanals Dolby Digital). /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2004 Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
Når man vælger add file from a DVD-source så bliver man spurgt om hvilke elementer man vil overføre til programmet. Men hvorfor får man tilbudt at kopiere alt på DVDen to gange???
Mvh 1000 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej
Kan man med en eksisterende DVD i PAL convertere den til en ny DVD i NTSC. Og hvorledes gøres det i programmet? Mvh 1000 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvordan skifter man indexbillede i sin menu?
|
|||
![]() |
|||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
||
Det var lige 3 hurtige :-) 1) Det skal jeg lige have prøvet efter og så får du et svar. 2) Helt sikkert Nej. Du kan tage filmen og konvertere filmen, men kapitel inddeling mv bliver ikke beholdt. Du kan lave ny DVD i et Autoring program. 3) Hvor er du henne her ? Hilsen Michael Sørensen |
|||
mvh MichaelS
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej
Tak, men der er simpelthen nogle grundlæggende ting jeg ikke helt forstår ved programmerne TMPGEnc 3.0 Xpress og TMPGEnc DVD Author 1.5. Jeg har købt begge programmer på baggrund af generel positiv omtale, men måske har jeg gjort et fejlkøb - jeg er ikke sikker. Det jeg er ude efter er et stykke software til at redigere i mine DVD+r og DVD+rw medier, som består af materiale overført fra VHS til DVD+r med Philips DVDR80 recorder. Dette har jeg købt licens til TMPGEnc 3.0 Xpress for. Dernæst ønsker jeg at redigere i DVDernes menu, altså skrive titler, baggrunde, menu index billede m.m. Dette har jeg købt licens til TMPGEnc Author 1.5 for. Derudover har jeg købt licens til AC plugin. Er det nogle rigtige investeringer jeg har gjort til de formål jeg havde? Jeg har problemer med ovennævnte og i Author 1.5 går det helt galt. Jeg kan hverken få lov til at lave menuer eller noget trods at alt er registreret korrekt. Hvis du har mulighed for at lave en "køreliste" til hvorledes man arbejder med ovennævnte problemstillinger vil jeg være meget taknemmelig. Kan man redigere i indholdet af både en DVD+r og en DVD+rw skive med programmet? Mvh. og på forhånd 1000 tak. /1000 |
|||
![]() |
|||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
||
Hej 1000 Lige først: Lad os holde spørgsmål om TMPGEnc i dennetråd og lave en ny tråd til TMPGEnc DVD Author, da denne tråd allereder er rigelig stor, og jeg vil faktisk gerne have billederne opdateret (men så kommer de til at fylde meget mere). TMPGEnc er et videoredigeringsprogram, du kan bruge til at kopiere, bearbejde og klippe film med. Også film fra DVD+R/RW. Jeg har lavet en ny tråd her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1092&P N=1&TPN=1 Hilsen Michael Sørensen |
|||
mvh MichaelS
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Stampe Jeg har flyttet dit indlæg! http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1092&P N=1&TPN=1 Håber på tilgivelse! Michael Sørensen |
|||
mvh MichaelS
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sådan opfører programmet sig ikke her. Jeg antager at problemet er at DVD+R og DVD+RW nogengange forekommer dobbelt når lægger skiven i en PC og skriver dir (dvd-drev):
Klart Nej.
Jeg antager det er DVD Author du snakker om her, se den nye tråd. Hilsen Michael Sørensen |
|||
mvh MichaelS
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Billederne i artiklen er nu tilgængelig i vores Galleri i en bedre opløsning end her i artiklen, så det er nemmere at læse teksten i billederne. Enkelte billeder er genfremstilt så mindre afvigelser kan forekomme.
Se billederne her:
http://www.brugermanualer.dk/billeder/gallery.asp?categoryid =89 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
||
Hejsa. Dette program lyder da ret spændende. For lige at være helt sikker: - Man kan godt bruge vob.filerne fra sin Kiss til at smide ned på DVD skiver via dette program? Altså så programmet laver video_ts og audio_ts? Og så kan man så selv redigere menuer osv? -Jeg læste et sted noget med, at det tog 1½ time for et videoklip på 3½minut.?? Er dette korrekt? I så fald, hvor lang tid skal det så bruge på en film fra Kiss'en. 2 timer er cirka 3,7 GB i den kvalitet jeg optager. |
|||
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |