|
Genoplivning af gammelt plasma TV |
Besvar |
Forfatter | |
BiGFReSH
Ny bruger Oprettet: 02-Oktober-2016 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 23:10 |
Hejsa,
Jeg har fået et ældre 50" Samsung Plasma TV foræret, men billedet er meget ringe, og skærmen er meget lang tid om at vise et billede. Det vågner, hvordan skal jeg beskrive det... Plasmaagtigt... Starter forskellige steder og spreder sig langsomt ud over hele skærmen. Jeg ved ikke hvor længe det har stået ubrugt, men vil tro det er minimum et par år. Nogen gode ideer? BiGFReSH |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke der er noget, du som sådan kan gøre. Der er vel en årsag til, at det ikke har været brugt i et par år, og du har fået det foræret?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
BiGFReSH
Ny bruger Oprettet: 02-Oktober-2016 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tænkt tanken, men tror nu mest det var pga nyt køb. Hvis TV'et var så ringe for så lang tid siden, hvorfor har man så gemt det?
Skal ikke kunne sige det, men man skal jo høre om der er nogle kloge mennesker eller gode råd at hente ;-)
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo starte med at fejsøge på elektronikken
Tror der findes 1000 vis af beskrivelser om rep af Samsung tv på nettet.. Hvis du er heldig kan man måske skifte en håndfuld lytter og det er kørende igen. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers køb et toptunet Pioneer TV til spotpris:
http://www.dba.dk/plasma-pioneer-krp500m-50/id-1027907674/ |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |