recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Genskab en beskadiget dvd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGenskab en beskadiget dvd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tjensen02 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2005
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Emne: Genskab en beskadiget dvd
    Sendt: 15-August-2007 kl. 19:11

Jeg kan ikke lige finde ud af hvor jeg skal ligge det her henne men jeg har et stort problem for jeg er ved at kopiere det vigtigste ef min mange videobånd over på dvd så jeg kan få de gamle bånd væk men ind i mellem de forskellige ting er der nogle gamle reklamer og klip fra nyhedsudsendelse og start til forskellige programmer og mangle andre sjove ting og dem har jeg for sig kopieret over på en skive og det virkede også fint men den kunne bare kun afspilles i den optager jeg optog det på og det er en philips dvdr 3300H.

jeg prøvede så og sætte den over i min fars liteon dvd optager for at se om den skulle kunne læse den men lige i samme øjeblik vi satte den i stod der sørme formatere disk på skærmen og det gik så hurtigt at vi ikke kunne nå og gøre noget så nu er der en halv menu af hans og Philips’en på den og den er nu helt umulig at afspille men de data må da være på disken da det er menuen til den den har lavet helvejs om.

Det må da men et computer program kunne hente de dvd filer som er på den og få en nu brændt med et brænder program.

det er det meste af 200 bånd jeg skal finde små stykker jeg skal igennem igen for at få alt det tilbage.

Det er godt nok også sket før men da kunne man jo hurtigt finde det frem man har kopieret og så gøre det igen.

Det er en dvd-rw jeg har brugt så man lige kunne redigere i det og så plejer jeg at kopiere det over på en dvd-r i computeren bag efter for hvis man redigerer på dvd-r sker der altid fejl her syntes jeg.

Kan jeg gøre et eller andet

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2007 kl. 21:58

Prøv med programmet Isobuster at trække indholdet af skiven over på harddisken i din PC for viderebearbejdning. Den metode er tidligere lykkedes for mig, men udfra din beskrivelse lyder det desværre til at filerne har taget alvorlig skade.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu