recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - genskabe overskrevet dokument
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

genskabe overskrevet dokument

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: genskabe overskrevet dokument
    Sendt: 04-September-2016 kl. 19:21

Hej med jer

Jeg har lige siddet og arbejdet i et word document. Jeg er kommet til at slette de fleste sider og derefter trykket gem, lukket dokumentet ned og omdøbt det.
Jeg ville så åbne det igen for at tilføje noget og ser til min store ærgelse at stort set det hele er slettet.

Kan jeg få genskabt dokumentet som det var før jeg trykkede gem osv? Ouch

der er tale om word 2010

Edit: nå, efter lidt Googlen så ser det ud til der ikke er noget at gøre desværre

Redigeret af furious jt - 04-September-2016 kl. 19:54
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
iballan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iballan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 20:44
Hvis du bruger dropbox, så er der versioner deri.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:05
Jeg prøver altid at genskabe computeren på en dato lige før det er sket. Altså inden du er kommet til at slette. Ved ikke om genskabe også omfatter Word dokumenter.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:06
det kræver jo så man lægger dokumentet deri. Og nej - det er lige præcis her man finder ud af at tårer er salte.
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:58
Hvis du bruger autosave så burde der ligge de sidste 4-5 backup kopier i en af dine system foldere - kan ikke lige huske stien men der burde komme nogle folder frem hvis du søger på filer genmt inden for de sidste 10-20 min før du overskred. De her dele af fil-navnet og hedder noget andet en .doc men kan åbnes vha Word....
Har ikke lige min pc i nærheden men kan sende et par hints til hvor du skal lede når jeg kommer hjem
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg prøver altid at genskabe computeren på en dato lige før det er sket. Altså inden du er kommet til at slette. Ved ikke om genskabe også omfatter Word dokumenter.

Pas nu på at bare at omtale "genskabe". Det kan i de forkerte hænger gøre så meget mere skade end gavn.
I dette her tilfælde vil det ingenting gøre, da genskabe kun omhandler det aktive system.

Man skal opsætte at word at man vil køre med flere backup versioner.

Hvis man er heldig man kan finde de midlertidige Word dokumenter, som Word arbejder med. De burde stadig ligge "slettet" på disken, men kan findes frem med et program der kan genskabe data.

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 23:07
Når jeg går ind på mit C-drev under users\xxxx\AppData\Roaming\Microsoft\word (xxxx er den uset du bruger) - her har jeg en mase foldere hvor der er 2-3 ASD filer i hver - disse kan ASD'er åbnes ved at vælge "Open with" og vælge Word

Det samme gælder Excel filer sine jeg bruger ofte når man ved et uheld lukker alle Excel filer uden at gemme 😉
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 06:15
Tak for hjælpen alle. Jeg vil i løbet af dagen prøve at finde de midlertidige filer. :)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu