|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() Sendt: 28-Februar-2009 kl. 13:56 |
|
Mine store fede tommelfingre fik slettet min mappe med dvd film i vista.....
Var ved at slette en enkelt fil og fik ikke opdaget at min mappe med film var mærkeret. Prøvede at annullere hurtigst mulig, men mappen er væk. Har ikke skrevet noget på HDD´en siden i håb om at redde filmene. Så jeg ikke skal hen og rippe igen... Kan det lade sig gøre og evt. hvordan? |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
|
Gå ind i papirkurven og markér de filer du vil have gendannet, gå op i fanebladet filer i øverste venstre hjørne og klik på gendan. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Rigtige mænd tager ikke backup(Slår selv papirkurven fra).... ![]() Redigeret af Patriarken - 28-Februar-2009 kl. 14:42 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Ja, hvis de bare ligger i papirkurven er det jo nemt klaret.
Hvis det ikke er tilfældet så kan jeg anbefale GetDataBack fra Runtime. Bare husk at du ikke må installere programmet på samme disk som de slettede filer lå på! Der findes også gratis programmer, som måske kan hjælpe dig. Jeg faldt lige over programmet her, men har dog ikke selv prøvet det: http://www.freewarefiles.com/Undelete-Plus_program_24002.htm l |
||
![]() |
||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Rigtige mænd græder også ![]() |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
|
Det må jeg lige prøv og kigge på. Nej, så stor er min papirkurv ikke, at den kan rumme alle de filer. Ellers havde jeg gjort det ![]() |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Ikke den store hjælp men du kunne formodentlig have fået dem tilbage ved at trykke CTRL+Z umiddelbar efter :) - kunne være det var nyttigt en anden gang i det mindste.
|
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Det virker svjv kun hvis Papirkurven er sat til. |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Kan være - men der står da heller ikke noget om at den skulle være slået fra :) ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Papirkurven er ikke slået fra. Men tror bare ikke den er sat til at kunne indeholde så mange MB eller GB´s.....
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Hvad med at åbne den og se efter? Hvis filerne ikke er i papirkurven, så vil jeg foreslå at du henter denne trial version. Den kan vise om du kan undelete filerne. Hvis den kan, så skal du bare betale de ca. 300 kr. for produktet for at låse trial versionen op. MEN UNDGÅ AT INSTALLERE DEN PÅ SAMME DREV HVOR FILERNE VAR! |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen jeg har åbnet papirkurven, og taget de filer der lå der.
Tak for tippet med winundelete, det tjekker jeg ud |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |