|
4G som primære internet |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af kennethbrdk - 27-Oktober-2014 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej.
Satellit internet er dyrere end andre måder for at få den samme båndbredde. De fleste leverandører bruger 'FUP' unden at i salgsfasen at forklare kunden hvad det virkelig er. Der findes en god tysk hjemmeside hvor man kan læse om fordele og særlig ulemper ved de forskellige udbydere. http://www.kein-dsl.de/forum/ Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Oktober-2014 kl. 10:40 |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Hvad mener du med fup, og hvordan "fupper" satellit selskaberne mere end de øvrige udbydere???
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Satellit internet bør man kun vælge hvis man ikke få andet, og skal du også spille online, så er satellit internet noget nær ubrugeligt(latency på 600-700ms)
Jeg er selv skiftet fra VDSL til 4G, og efter jeg skiftede den første router der fulgte med, har jeg ikke haft problemer overhovedet. |
|
![]() |
|
Klaus K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2015 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 1 |
Hej
Antenne TS9 http://www.ebay.co.uk/itm/35dbi-4G-LTE-TS9-EXTERNAL-ANTENNA-HUAWEI-E586-E5332-E5776-E392-E589-E398-E8278-/271497529644 passer ikke til Huawei E5186S Da connecter stikke ikke på Router |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |