|
Trådløst tastetur til Samsung Tab S9 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2023 kl. 08:42 |
Hej alle,
Jeg har lige fået mig en Galaxy Tab S9. Jeg ville gerne have et trådløst tastatur til. Og meget gerne et med touchpad da min skulder ikke er glad for at bruge en mus. Hvad kan i anbefale? Ønsker: - Nemt at tage med/kompakt (meget gerne foldbart) - Nordisk/dansk layout - Touchpad indbygget / Alternativt et touchpad ved siden af - Prismæssigt fair (Samsungs eget med touchpad er alt for dyrt)
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du burde vel kunne bruge ethvert BlueTooth tastatur. Jeg har ikke personligt prøvet på min tablet, men vil forvente, at det vil virke.
Prøv evt. med et BlueTooth tastatur du har liggende - bare for at bekræfte, at det teknisk set virker. Så kan du kigge efter en specifik model bagefter... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke i tvivl om, at man kan bruge et hvilket som helst et. Men ikke alle lever jo op til mine ønsker. :-)
Har desværre ikke noget bluetooth keyboard liggende til test.
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |