|
DR app på ATV er nede? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4670 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og denne øvelse med total sletning af DR app, og gen installation har heller ikke hjulpet. Jeg får stadigvæk hvid skærm og badebold. Det er da frustrerende at DR har en problematisk app, når TV2 kan lave en app der fungerer uden problemer, og er let at vælge undertekster til.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du skrevet til dem?
Klaus
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er netop lige gjort
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Luk nu bare app'en når det sker, og start den igen - Virker hvér gang!
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
De kan bare fjerne deres småkage dåse
|
|||
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan de ikke bare fikse det i stedet? Klaus
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det forsvinder vel, hvis man opretter en bruger og logger ind? Klaus
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke haft problemer med DR appen siden jeg loggede ind. Før det skulle jeg svare på cookies hver gang.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har aldrig problemer med DR appen.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
På hvilken platform?
|
|||
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er du logget ind? Hvilken hardware bruger du? Klaus
|
|||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |