|
Små pigerne har smadret remoten |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg ville personligt købe en ipad mini / touch, noget man kan dedikere som remote..,
Så købe en af de WIFI IR løsninger der er, og programmere touch eller mini til at køre som remote over netværket, så er det heller ikke retnings bestemt
mener du kan få de WIFI IR enheder billigt, så også fona havde en til 199 fra noget der hedder Gear4 op til jul...
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hensyn til Fruen. Så har jeg en 1100 og den fungere perfekt. Og damen kan finde ud af den også! Og hvis den ikke gør som hun vil trykker hun på hjælp knappen :D
|
||
Emahs
Ny bruger Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Odense, DK Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så i princippet kan man købe en One (ca 850 kr), og få ombyttet til Touch (1230 kr), uden noget videre.. Eller ligger der en sten på vejen? Godt nok lidt fusket, men ca. 300 kroner i besparelse ved dette trick.. Og er der nogle væsentlige forskelle på dem? Synes ikke jeg kan finde nogle steder man kan lave head up på de to modeller. |
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |