|
KODI@Android-TV - Playback fra DVD-drev i PC? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1986 |
Funktioner
Tak(0)
|
Update: AT sætte KODI til SMB v.1 giver i det mindste en højere grad af kontakt. Men ikke om jeg med djævelens vold og magt kan få KODI til at forbinde til serveren lige som VLC let gør det. Nu kommer jeg så langt som til at brugernavn og kodeord bliver rødt når jeg forsøger at tilføje en source - Så langt kom jeg ikke før - Men hver gang jeg indtaster forbliver kodeordet bare rødt (den beder med andre ord igen om koden) og der forbindes ikke - Og det er samme kode som virker til VLC - så mange gange jeg har prøvet ville jeg umuligt kunne taste forkert hver gang! ...Jeg har prøvet at dele mapper og drevet til "ALLE" til "anonyme" til "bruger=mig", til "netværk" på windows maskinen, jeg har også forsøgt at oprette en ny bruger og specifikt dele til denne bruger. VLC æder det hele, mens KODI vil bare ikke spille med, selv ved SMB v.1 only.
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et skud i blinde:
Prøv at installer SPMC og forbind. Hvis du kommer i gennem, så prøv igen fra Kodi. Hvis det ikke virker, så prøv at indlæs en Kodi v16 evt. tidlig 17, hvis det virker, så prøv at opgrader KODI igen, og se om den ikke bevarer forbindelsen..... |
|
miri
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |