recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv-oversigt for 2011.. Hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv-oversigt for 2011.. Hjælp!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SF90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-December-2010
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SF90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv-oversigt for 2011.. Hjælp!
    Sendt: 27-Januar-2012 kl. 16:12
Hej Allesammen!

Jeg står i et stooort problem! For 5 maaneder siden så jeg en fantastisk film på dr2.
Nu vil jeg meget gerne se den igen, men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder. Det eneste jeg ved er at jeg så den på dr2 for ja 5 måneder siden ca.
Så jeg tænkte lidt på om der findes en hjemmeside som har gemt en tv-oversigt for 2011? Er der nogen som kender til sådan en hjemmeside, eller et andet værktøj som jeg kan bruge..
Jeg vil virkelig gerne se den her film igen..

Mange tak for hjælpen!
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 16:21
Gå en tur på dit biblotek - de plejer at have aviser et stykke tid tilbage - eller besøg mormor/farmor for engang skyld, de gemmer altid deres ugeblade.....  ;-))

Nils
Til top
SF90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-December-2010
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SF90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 16:25
Det er selvfølgelig en mulighed, havde dog håbet på en lidt nemmere (gerne internet basere) løsning =)
Men tak for svaret
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af SF90 SF90 skrev:

havde dog håbet på en lidt nemmere (gerne internet basere) løsning =)
 
Hvad handlede den om?
Prøve at google med lidt stikord.
 
Mvh JørgenT
 
Til top
SF90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-December-2010
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SF90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 16:49
Ja jeg har prøvet at google/imdb den, men jeg kan ikke huske så meget fra den. Kun at det er en western som handler om to personer: en hvid cowboy og hans sorte outlaw/fange og saa skal de finde noget guld eller sådan. Det sjove er bare hvordan de snakker til hinanden på, det lyder meget racistisk i moderne øre. Men det er faktisk bare super sjovt, hvis man tager sin politiske hat af. Og så skifter deres roller hele tiden, altså hvem der har magte (pistolen, hesten og ikke er bundet)
...Jeg bliver nødt til at se den igen.. =)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af SF90 SF90 skrev:

Ja jeg har prøvet at google/imdb den, men jeg kan ikke huske så meget fra den. Kun at det er en western som handler om to personer: en hvid cowboy og hans sorte outlaw/fange og saa skal de finde noget guld eller sådan. Det sjove er bare hvordan de snakker til hinanden på, det lyder meget racistisk i moderne øre. Men det er faktisk bare super sjovt, hvis man tager sin politiske hat af. Og så skifter deres roller hele tiden, altså hvem der har magte (pistolen, hesten og ikke er bundet)
...Jeg bliver nødt til at se den igen.. =)


Mon ikke det er Blazing Saddles fra Mel Brooks ?
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu