recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HDHomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HDHomerun

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mutzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HDHomerun
    Sendt: 18-Juli-2012 kl. 15:56
Den nye model, med både dvb-C og dvb-t tuner.
 
Har været sluttet til strøm et par måneder, men faktisk overhovedet ikke brugt til at se noget med :-) Så så god som ny ;-)
 
Lige under et år gammel, kvittering haves.
 
1.000,- kr
Mutzer
Til top
AndersH82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Juli-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersH82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 23:21
Hej,

Jeg byder 800,- her og nu. Kan ikke se hvor i DK du bor - buddet er med forbehold for, at jeg kan afhente. Skriv gerne en pm med område.

Hilsen,
 -  Anders

Til top
bøgh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2012 kl. 23:31
hej er den solgt?

hvor i landet bor du ?
Til top
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mutzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 18:12
Solgt!
Mutzer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu