recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Baghøjtalere - hvilke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBaghøjtalere - hvilke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KingK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Baghøjtalere - hvilke?
    Sendt: 26-Februar-2009 kl. 21:18

Hej

Jeg har endeligt fået surround : Yamaha VX-3800 og fået hvide ATC SMC7 højtalere til. Det er de mindste hvide ATC jeg kan få og er special fremstillet i hvide, bl.a. grundet min bedre halvdel, som synes det er særdeles vigtigt med små, og meget usynlige højtalere. Jeg går mest op i vellyd og kvalitet og synes selv ATC 7 er meget små - og meget hvide. Center er gemt væk i mit Clic møbel og fronterne er også accepterede. Men baghøjtalerne er blevet målt, vejet, og fundet for store - især er de for dybe, så de stikker et stykke ud i rummet. Nu modtager jeg meget gerne forslag til små, hvide baghøjtalere, som jeg også bliver glade for - dvs. som leverer god lydkvalitet.

Jeg har et par bekendte, som har noget Logitech surround, og noget andet billigt alt-i-en. Min kone fremhæver dem som idealet for, hvor småt det kan blive, og jeg er bare imponeret over hvor lidt jeg bryder mig om lyden, som er klemt, boostet og bare for ringe. Jeg vil meget nødigt i den retning.

Jeg har ikke råd til subwoofer lige nu (kommer senere), så bitte små baghøjtalere som næsten kun spiller diskant er nok ikke helt optimalt.

På forhånd tak for input.



Redigeret af KingK - 26-Februar-2009 kl. 21:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu