recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fortryder jeg ikke, at købe de dyre sæt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFortryder jeg ikke, at købe de dyre sæt?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:02
Jeg synes at det er synd, at du lader dig begrænse af at du vil handle i HiFi Klubben. Der findes så mange andre gode højttalere på markedet...
 
M.v.h.
Til top
VirtualPenguin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 21:00
try{for(var lastpass_iter=0; lastpass_iter < .s.length; lastpass_iter++ var lastpass_f = .slastpass_iter; ifoflastpass_f.lpsubmitorig2=="undefined" lastpass_f.lpsubmitorig2 = lastpass_f.submit; lastpass_f.submit = var =; var custom = .create""; custom.init"lpCustom", true, true; var d = ."lpsubmitdiv"; forvar i = 0; i < .s.length; i++ if.s==form){ d.innerText=i; } } d.dispatchEvent(customEvent); form.lpsubmitorig2(); } } }}catch(e){}
@Stromgren Jeg kunne godt høre forskel, men ikke nok til, at jeg vil punge ud med de ekstra 1000 pr højtaler og gå glip af tilbuddet på surround systemet

@Henrik B. Men hvor handler man når man kommer fra langeland? Jeg har ikke tid til lige at smutte til københavn og kigge der, og den eneste dag hvor jeg rigtig havde tid til at køre var i lørdags hvor de fleste lukkede kl 14:00, jeg har desværre heller ikke rigtig pengene til, at bruge 6-7000 på frontere og vente med resten, jeg er stadig ung, og vil hellere have noget der spiller fint, men ikke er toppen af kransekagen. Giv evt. nogle bud på andre højtalere til omkring 5000?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 21:09
Jeg kan ikke huske, hvilke seriøse HiFi-forretninger der er tilbage i Odense, men der må være nogle.
 
Et seriøst alternativ kunne være:
 
Det er et sæt rigtig velspillende (front) højttalere, som er super til f.eks. klassisk.
Bliver den samlede pris for høj, kan du evt. vente en måned med SUB'en:
 
M.v.h.
Til top
VirtualPenguin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 23:29
Hmmm, så bliver den jo svær igen, er der andre forhandlere af DLS højtalere, evt. på fyn, da det er svært at vurdere en højtaler uden selv, at have hørt den da lyd jo er rimeligt subjektivt... Men jeg siger skam tak for forslagene, især fronterne virker rigtig interessante. :) Bare ærgeligt, at forskellige farver også skal koste forskelligt :(
try{for(var lastpass_iter=0; lastpass_iter < .s.length; lastpass_iter++ var lastpass_f = .slastpass_iter; ifoflastpass_f.lpsubmitorig2=="undefined" lastpass_f.lpsubmitorig2 = lastpass_f.submit; lastpass_f.submit = var =; var custom = .create""; custom.init"lpCustom", true, true; var d = ."lpsubmitdiv"; forvar i = 0; i < .s.length; i++ if.s==form){ d.innerText=i; } } d.dispatchEvent(customEvent); form.lpsubmitorig2(); } } }}catch(e){}
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 23:31
Nope, TapeConnection er importør og eneforhandler...
Men det er da bare at tage en dag i Århus - der er flere go'e muligheder for at lytte: To HiFi Klubber, TapeConnection Skala HiFi m.fl.
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu