recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 32" B650 (input lag issue?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 32" B650 (input lag issue?)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 32" B650 (input lag issue?)
    Sendt: 07-Marts-2010 kl. 21:52
har fået et super godt tilbud på B650.

Jeg står og har fået PC igen, efter at jeg har solgt den gamle, der ligger et Hd5870 på posthuset, og så er vi kørende igen.

problemet er, efter jeg byggede biograf, så har jeg ikke noget plads i kontoret længere, så har smidt et bord op foran tv´et i soveværelset, dette fungere fantastisk. og grundet jeg har et stort skab på den anden side, så kan jeg skjule pc og alt 100%

Har en GAMMMMMEL samsung R71 hængende, og vil gerne op i en ordentlig opløsning..

Så B650 er 1920x1080 32", burde kunne fungere til pc, med lidt afstand..

mit størst issue er INPUT lag..

har læst mange steder at samsung B650 med alt billedbehandling ligger på 100ms, men i game mode 17-30..

er det slemt? kontra f.eks. en BENQ 22" LCD eller har de ca det samme? vil da værre irriterende, hvis jeg f.eks. ikke gider shooters på den pga. input lag..

I orden jeg skal køre gamemode.

men hvor slemt er det? hørte sony var bedre, men på HDTV test, liger W5500 også på 30ms, B8000 på 100ms.

og jeg har et Samsung specielt ophæng oppe, så ville være rart at kunne bruge dette.


Redigeret af Rasmusdc - 07-Marts-2010 kl. 22:05
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 08:04
undskyld.. upper lige den her, håber der er et andet klientel der kan hjælpe mig nu...

Regner med at hente den i dag/morgen hvis det er positivt, hvis det er negativt, så tror jeg at jeg hopper på en ASUS 23" LED monitor, de har sådan en 15mm tyk en.

det bliver bare så rodet med 2 skærme, så ville gerne monitoren kunne blive tv skærm.

og er det ikke korrekt antaget at en monitor som jeg gætter på har noget ala et SPVA panel, vil mose et TN panel i alt undtagen responstid?.

er så træt af TN paneler, har et H-IPS panel på jobbet en 24" HP 2475 mener jeg den hedder. det er 100x bedre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu