recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Software for Vantage HD1100-7100-8000 & VT-1 M.M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Software for Vantage HD1100-7100-8000 & VT-1 M.M

 Besvar Besvar Side  <1 363738
Forfatter
Besked
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 12:59
hej Tommy du skal ind i menu og se om du har frekvens 109030MHz  V   symbol rate 25.000 MS/s FEC DVB2 Polaritet  Lodret (V) for vantage  hvis ikke skal du oprette den i frekvenslisten og husk at rette de andre frekvens i listen under Thor   5 & 6

du skal ind under menu og ind i Installation og under tuner 1 og ind i Manuel søgning: der kan du op rette dem frekvense du mangle tryk på rød tast på din fjernbetjening (rød farve Edit TPs )for at oprette ny Frekvense tryk på grøn tast på din fjernbetjening ( grøn farve Add TP )for at gemme ny Frekvense tryk på rød tast på din fjernbetjening ( rød farve Save All )  for at slætte en Frekvense tryk på gul tast på din fjernbetjening ( gul farve Del TP ) du kan gå ind på telenorsbc.com thor 5 & 6 for at finde frekvens / Symbolforhold / FEC (DVBS / 2 )  / polaritet ( vandret = H / Lodret = V )  og det skal du bruge hver gang du oprette ny frekvenser og rette en gammel frekvens     
 
 
 
Bent Dueholm
Til top
tommy21 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommy21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 10:10
mange tak for hjælpen, nu virker det! jeg troede jeg havde prøvet det hele men tror det var fordi den skulle stå på lodret.

er der stadig ingen måde at få hd kanalerne med fra Viasat ???
Til top
tommy21 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommy21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 20:20
Bent, det kan være du kan fortælle mig en anden ting, min EPG virker kun med aktuelt program og "næste" jeg kan ikke se længere frem på epgen, sådan har det altid været, men er der en løsning??? det er uanset om jeg lader den stå på en bestemt kanal den viser altid kun et program frem
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af tommy21 tommy21 skrev:

Bent, det kan være du kan fortælle mig en anden ting, min EPG virker kun med aktuelt program og "næste" jeg kan ikke se længere frem på epgen, sådan har det altid været, men er der en løsning??? det er uanset om jeg lader den stå på en bestemt kanal den viser altid kun et program frem
 
Tommy du kan prøve Frekvens 10872 MHz. V  24500MS/s  DVBS  lodret     Visjon Noge og Motors TV
Bent Dueholm
Til top
tommy21 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommy21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 21:11
takker igen Bent, for første gang nogensinde har jeg kunne se mere end 1 program frem, men skal den så stå på en af de kanaler hver gang den skal opdatere epg eller virker den bare når den TP er indsat???

det virker dog kun på CD, er der et lignende tricks til Viasat???
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 363738
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu