recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Komplet Monitor Audio RX Silver surround, RX8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Komplet Monitor Audio RX Silver surround, RX8

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 22:10
jah de kan sku noget de kære M&K, har aldrig fortrudt at jeg købte min og hvis jeg havde pengene til det så stod der allerede en M&K X12 hjemme hos mig :-) den gør nemlig jobbet endnu bedre end min MX350:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 14:23
Synes da bare ikke jeg kan se der er den vilde forskel på MX350 og  den lidt dyere model X10?.
Men nu er X12 selvfølgelig også NOGET dyere :)
Når jeg kun har givet 8500 for en NY mx350, så er der LANGT op til en X12 ;). 
Og må nok indrømme der muligvis er andre subwoofer i den prisklasse der vil gøre det ligeså godt eller bedre ;).
Eller lidt billigere og så købe 2 stk :)
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 17:31
Syntes da du har et kanon setup, selvfølgelig kan man få bedre, men man kan da i høj grad også få ringere.
Og ja Silver 10 sparker selvfølgelig mere fra sig, grundet større enheder, og lyden kender jeg ikke fra Silver da de er så nye.
Men med den sub du har, så skal du da have stort lytterum for at mangle bas.
Syntes Klart du skal nyde dit anlæg også eventuelt gå endnu et skridt op i højttalere næste gang, som andre også har foreslået.
Subben skal nok følge med uanset hvad du køber den er da vild.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 17:54
Hvad med og få fat på en integreret forstærker med ht pass through så ville du få mere ud af både stereo og surround.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 23:00
Kan bare ikke forstille mig, at en effekt forstærker vil gøre meget for fronterne. Men jeg kan jo selvfølgelig prøve og låne en med hjem fra Tapeconnection en dag :).
Men det kan også være en del akustisk i rummet, da det ikke er særlig godt lavet til bio.
Og ved ikke hvordan jeg skal få bedre akustik, uden det koster en formue.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2014 kl. 00:36
en effekt ville gøre at din bas i højttalerne bliver lidt mere stram men der vil også komme en smule mere. Jeg kunne høre en kæmpe forskel da jeg gik fra en marantz SR6003 til en audiolab 8000X7 effekt, mine højttaler fik mere luft, mere bas og meget klare i lyden.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2014 kl. 06:12
Hvis det er akustikken i rummet du kæmper lidt med, er jeg faktisk heller ikke sikker på at de Silver 10 du kigger på ville egne sig bedre. De har 8" basser, ikke sandt?
Så kan bassen da blive svære at styre.
Men det er her du skal have fat i netop Otto Tapeconnection, han er jo super på disse områder.
Samt brugeren P.las herinde, samt flere.
Medmindre jeg har overset det allerede, kunne du jo prøve at smide billeder ind herinde på Recordere i vis min hjemmebio.
Derved kunne eksperterne på disse områder bedre hjælpe, er dog fortrøstningsfuld nu du allerede bruger Tapeconnection til indkøb.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu