recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - P50V10 DLNA og MKV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketP50V10 DLNA og MKV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ziah Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: P50V10 DLNA og MKV
    Sendt: 15-Juni-2009 kl. 12:31

Hej,

Jeg har en panasonic P50V10 og har sat en DLNA server op men fjernsynet kan åbenbart ikke klare MKV filer via DLNA streaming. DIVX funger' dog fint, men jeg kan forstå at MKV bliver mere og mere den standard som vi kommer til at følge. Derfor har jeg disse spørgsmål:

1: Er der nogen som ved om der er planer fra Panasonic's side at understøtte MKV filer?

2: Kræver det blot en software opdatering, eller skal der noget nyt hardware til for at kunne understøtte MKV filer?

Tak for hjælpen!

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2009 kl. 12:41
køb en popcorn a110 eller en anden fix lille sag. Tror ikke det er noget panasonic går så højt op i. Deres fokus er på deres nye tv i 2010. Det er jo fint man har muligheden, men tror alså ikke der kommer mange opdateringer . Håber du har købt dit tv for billede og ikke mkv understøttelse. Men man har da lov til at håbe.
har selv en popcorn a100 til min pio og det fungere rigtig godt.

Redigeret af xcardman - 15-Juni-2009 kl. 12:55
Til top
Ziah Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2009 kl. 13:57

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

køb en popcorn a110 eller en anden fix lille sag. Tror ikke det er noget panasonic går så højt op i. Deres fokus er på deres nye tv i 2010. Det er jo fint man har muligheden, men tror alså ikke der kommer mange opdateringer . Håber du har købt dit tv for billede og ikke mkv understøttelse. Men man har da lov til at håbe.
har selv en popcorn a100 til min pio og det fungere rigtig godt.

 

Primært billede ja ;), men billedet må jo komme et sted fra og i mit tilfælde kommer det ofte fra min computer og i MKV format :). Tak for tippet om popcorn a100. Det kan sagtens tænkes at det er lige præcis er det jeg skal have. Og så er der trådløs understøttelse. NICE!



Redigeret af Ziah - 15-Juni-2009 kl. 14:57
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu