recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon avr-1611 med Dali lektor 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenon avr-1611 med Dali lektor 6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zlatan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Emne: Denon avr-1611 med Dali lektor 6
    Sendt: 19-September-2010 kl. 16:57
Hej alle
 
Jeg har lige nogle spørgsmål:
 
? NR. 1 :  Jeg har en Denon avr-1611 reciever , og ville høre om den reciever kan trække Dali lektor 6 højtalere, er min reciever stærk nok til de højtalere?
 
? NR. 2: Jeg har en gammel Harman/Kardan forstærker mener det ADP 303 , og ville høre om jeg kan tilslutte den til min reciever . Om det ville få nogle ulemper ved at tilslutte den?
 
 
Håber nogle af jer kan hjælpe mig PLEASE! :D
 
Mvh Mathias
 
 
 
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 18:16
du skal ud til hifiklub og høre den kombo sammen...
 
er der noget du gerne vil købe, eller har du reciver eller højttelere alerede....
 
der kan sikker spile sammen  men hvor godt der bliver ...der er trods alt en lille reciver...
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Zlatan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 18:32
Okay ja er jo rigtigt nok. Men er den så lille igen?? jeg skal nok ikke bruge fuldt ud af watt da jeg bor på et lille værelse, eller har det ikke noget med det at gøre?

Ville jeg være bedre tilfreds med Dali lektor 2 som front og dali lektor lcr som center?
Eller ville jeg blive glad for dali lektor 6?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu