recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glashylde til højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGlashylde til højttaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Oprindeligt skrevet af Soko Soko skrev:

Hej
 
Brug de beslag fra Silvan (eller andet byggemarked), der er mange varianter. De kan helt sikkert holde hylden.
 
Køb et stykke hærdet glas fra en glarmester, du kan købe på mål.....
 
Mvh. Soko
 
Hej Soko,
 
Jeg må indrømme at jeg er meget nervøs ved at skulle bruge de beslag som Silvan sælger. Er du sikker på at et setup med sådan et par beslag og en glasplade kan holde 10 kg? Jeg mener, beslaget støtter jo kun glaspladen helt inde ved væggen. Kan det virkelig holde?
 
Hej igen
 
Som andre allerede har nævnt, tror jeg ikke du skal være bange for beslaget (mener de store kan holde 25 kg.)
 
Jeg synes 400,00 kr. lyder vildt dyrt, prøv evt. en anden glarmester og fortæl ham om "projektet" så han kan anbefale en velegnet glastype.
 
Mvh. Soko
 
P.s. Mener at Silvan har plexiglas i 3 og 5 mm (3 mm er helt klart for blødt/flexibelt)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 15:17
Davidp.
 
De har noget du måske kan bruge hos Idémøbler. Det er tykke (1 cm hærdet glas) glashylder, som sidder ind i en trekantet aluskinne. De fåes i forskellige bredder og forskellige dybder. Jeg har selv to af slagsen, som dog er 50 cm brede og 20 cm dybe. De kan bære 80 - 90 kg.
 
Jeg mener at de fåes nede fra 20 x 20 cm.
 
M.v.h.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Davidp.
 
De har noget du måske kan bruge hos Idémøbler. Det er tykke (1 cm hærdet glas) glashylder, som sidder ind i en trekantet aluskinne. De fåes i forskellige bredder og forskellige dybder. Jeg har selv to af slagsen, som dog er 50 cm brede og 20 cm dybe. De kan bære 80 - 90 kg.
 
Jeg mener at de fåes nede fra 20 x 20 cm.
 
M.v.h.
Hej Henrik,
 
Idémøbler..der må jeg lige forbi så. Syns også at de 400 min glarmester krævede er lige i overkanten.
 
Tak for hjælpen!
Til top
koldtoft Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 20:59
www.vinduesmarkedet.dk kan du bestille på mål. eks. 23 x 33 x 1 koster 230,17. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu