recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jamo S606 HCS 3 vs. 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJamo S606 HCS 3 vs. 6

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 22:47
Jeg har fået dem hjem fra Sverige i dag, og har nu brugt 7 timer på at lytte lidt på dem. Efter lidt indstilling af receiver, så synes jeg de lyder rigtig godt. Jeg har både prøvet med og uden min KEF KUBE 2 sub, og må indtil videre indrømme, at fronterne for mig godt kan klare sig uden sub.
Der er god bund i fronterne pga. den sidemonterede 8" bas. Lyden er dejlig klar, og de spiller bedre og mere klart ved lav volume, end mit tidligere setup.
 
De står lige pt. ikke specielt godt placeret i stuen, og med den dårlige placering, så synes jeg stadig de gør det godt. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har brugt 7 timer i træk på at høre musik. Nu føler jeg at musikken kan nydes igen. Jeg har pt. kun tilsluttet fronterne, så kan kun udtale mig om dem.
 
Efter min (og konens) mening, så er de rigtig flotte, og pengene virker til at være ekstremt godt givet ud. 3600 kroner (i Sverige) for dette 5.0 sæt er virkelig billigt i forhold til hvad man får.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu