recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DRTV - live TV virker, arkiv ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DRTV - live TV virker, arkiv ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DRTV - live TV virker, arkiv ikke
    Sendt: 30-September-2023 kl. 17:42
Jeg forsøger at få DRTV til at virke på min lidt gamle Dune boks med Android 7.1.1. Gælder disse systemkrav stadig? https://dr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1877/~/hvad-skal-der-til%2C-f%C3%B8r-drtv-appen-virker%3F
Hvis jeg går ind i Google Play appen på Dune boksen og søger på DRTV, kommer beskeden, at appen ikke virker på denne enhed. Jeg har p.t. version 4.1.19 på den, og det mærkelige er, at live TV virker, men vil jeg se en ældre udsendelse bliver der sort skærm når jeg klikker på den.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2023 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

det mærkelige er, at live TV virker, men vil jeg se en ældre udsendelse bliver der sort skærm når jeg klikker på den.

Hej.

Jeg ville umiddelbart prøve at downloade en anden version af DRTV
Her er et links til apkmirror DRTV Uploads side 3:


Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 01-Oktober-2023 kl. 11:54
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2023 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Jeg ville umiddelbart prøve at downloade en anden version af DRTV
Her er et links til apkmirror DRTV Uploads side 3:

Hilsen Carsten.


Det er ældgamle versioner der ligger på den side. Rettelse: Når jeg bladrer frem er der nye versioner.
Og lige en update: Efter jeg har genstartet boksen virker DRTV slet ikke. Først kommer der en sort firkant midt i billedet. Når jeg klikker på den kommer der et rektangulært lyst felt hvori der står at videoen ikke kan vises. Herefter sort skærm.

Flemming


Redigeret af fltk - 01-Oktober-2023 kl. 12:33
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu