recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af ADSL + Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af ADSL + Squeezebox

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Kristjan Kristjan skrev:

Er der nogen der ved hvornår de starter leveringen?

 

Nu er det ikke sikkert, om jeg vil ha Squeezebox eller en af deres andre tilbud (Wii eller kamera) men jeg fik at vide i dag, at det vil komme sammen med det andet (DSL) udstyr, 5-10 dag før abonnementet skal træde i kraft.

Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370












Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Rob801 Rob801 skrev:

Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej Bony.

Squeezebox kræver du har en computer / NAS der kører squeezecenter, eller du afspiller musik fra en online musiktjeneste / internet radio.

Så du skal beslutte hvor du vil opbevare musikken.




Tak for svaret hummelmose.

Det lyder som om at dette ikke er et produkt jeg vil få synderligt meget ud af så.

Jeg tjekkede desuden op på det, og det viser sig at jeg ikke engang er i stand til at modtage Telia-produkter på denne adresse. Så jeg er dårligt stillet begge veje. Jeg må bide i støvet og nøjes med en iPod dock til Onkyoen. Det er billigere, men lyden er selvfølgelig også derefter. Jeg må lige se hvorvidt mit forbrug kan retfærdiggøre denne "sekundære løsning". Om end ikke andet, så tak for dit svar.

Prøve at tjek din addresse igen (på Telias webside).

I sidste uge ku jeg hellere ikke få telia bredbånd...men i dag så jeg en telia reklamer hvor de sige at de kan levere til hele Danmark. Så gik jeg ind igen for at bestille, og den er god nok...nu kan jeg få det



Tak for heads up. Det er sgu ikke engang løgn - de dækker virkelig mit område nu. Hvem havde troet det, når man tænker på hvilken flække vi bor i.

Jamen, så er der jo pludselig mulighed for at slippe for TDCs kundeservice, hvilket kunne være super skønt. Der skal vist regnes på nogle priser nu. Pyyhh..
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2008 kl. 11:50

Æhhh, jeg tror at Telia enten har taget røven på jer, eller også er det noget sludder, at man som Recordere.dk-kunde kan få Squeeseboxen før alle andre.

For Telia reklamerer med nøjagtigt samme tilbud som Recordere.dk.

Man kan selvfølgelig sige, at man så bør købe gennem Recordere.dk, da de vist typisk får et symbolsk beløb til driften pr. solgt enhed. Om ikke andet så for at støtte siden.

Men det med at være først passer altså ikke......længere.

Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2008 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Oprindeligt skrevet af Rob801 Rob801 skrev:

Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej Bony.

Squeezebox kræver du har en computer / NAS der kører squeezecenter, eller du afspiller musik fra en online musiktjeneste / internet radio.

Så du skal beslutte hvor du vil opbevare musikken.




Tak for svaret hummelmose.

Det lyder som om at dette ikke er et produkt jeg vil få synderligt meget ud af så.

Jeg tjekkede desuden op på det, og det viser sig at jeg ikke engang er i stand til at modtage Telia-produkter på denne adresse. Så jeg er dårligt stillet begge veje. Jeg må bide i støvet og nøjes med en iPod dock til Onkyoen. Det er billigere, men lyden er selvfølgelig også derefter. Jeg må lige se hvorvidt mit forbrug kan retfærdiggøre denne "sekundære løsning". Om end ikke andet, så tak for dit svar.

Prøve at tjek din addresse igen (på Telias webside).

I sidste uge ku jeg hellere ikke få telia bredbånd...men i dag så jeg en telia reklamer hvor de sige at de kan levere til hele Danmark. Så gik jeg ind igen for at bestille, og den er god nok...nu kan jeg få det



Tak for heads up. Det er sgu ikke engang løgn - de dækker virkelig mit område nu. Hvem havde troet det, når man tænker på hvilken flække vi bor i.

Jamen, så er der jo pludselig mulighed for at slippe for TDCs kundeservice, hvilket kunne være super skønt. Der skal vist regnes på nogle priser nu. Pyyhh..

Telia har netop lavet en aftale med TDC så Telia nu kan tilbyde ADSL til kunder de ikke tidligere kunne nå med deres eget udstyr.

Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Æhhh, jeg tror at Telia enten
har taget røven på jer, eller også er det noget sludder,
at man som Recordere.dk-kunde kan få Squeeseboxen før
alle andre.


For Telia reklamerer med nøjagtigt samme tilbud som
Recordere.dk.


Man kan selvfølgelig sige, at man så bør købe gennem
Recordere.dk, da de vist typisk får et symbolsk beløb
til driften pr. solgt enhed. Om ikke andet så for at
støtte siden.


Men det med at være først passer altså
ikke......længere.


Det var kun den første uge at det var et Recordere-only
tilbud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu