recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo med iphone/ipod dock max 5k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStereo med iphone/ipod dock max 5k

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: Stereo med iphone/ipod dock max 5k
    Sendt: 25-Juli-2011 kl. 15:05
Jeg er af en veninde blevet sat til at finde hende et nyt anlæg, det må max koste 5000kr, inkl. højtalere, og det må ikke være brugt. Da hun ikke går så forfærdeligt mget op i film, så er min tanke at det skal være stereo, da det giver lidt mere for pengene. 
Udseende har hun ikke sagt noget om, bare det lyder fornuftigt, så det giver jo lidt mere frihed. 

Hvad kan i anbefale? jeg har selv kigget lidt på hifiklubben.dk og av-connection, Men jeg kender desværre ikke så meget til de mærker de har inden for denne kategori.
Anlægget skal bruges i Kbh, så det er en fordel, at det er noget der enten kan bestilles på nettet eller hentes på sjælland

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak:-)
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 15:26

Der er ufatteligt mange muligheder, med det du nævner. Gå du roligt i HIFI klubben og køb noget Denon, så får du også 2½ års garanti hvis du melder dig ind.

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 15:35

der er mange alternativer, også der ikke er fra hifi klubben

eks
 
 
som er to aktive højttalere (dvs ikke 47 apparater og ledninger), det fylder ikke meget, der er ipod tilslutning, mulighed for sub, og så fåes det i ferrarirød hvis man vil.
Crown - there is no substitute.
Til top
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 15:44
2½ års garati lyder jo ikke dårligt. Nu kan jeg se, at der ikke er så mange Denon løsninger med ipod dock til under 5k. Jeg er ikke selv tilhænger af appel løsninger, men er det overhovedet nødvendigt med en dock, kan man ikke bare nøjes med en phonokabel eller et andet kabel menn iphone og anlæg?

@Kim - Det lyder lidt smart, tror især hun vil være vild med sådan en løsning i ferrarirød, Desværre skulle jeg nok have nævnt at hun gerne vil have radio og cd med i pakken.
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 20:25
En NAD C715 elller Denon M38 CD-Reciever kunne være en løsning. Måske med en dock, hvis det ikke er nok med tilslutning via usb.
Fornuftige priser når de købes sammen med højtalere. Kan dog ikke anbefale Argon 6220 højtalerne - sikke en boom-box!
 


Redigeret af michael9000 - 25-Juli-2011 kl. 20:25
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu