recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DVH-1019 afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenver DVH-1019 afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andersdrengen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Denver DVH-1019 afspiller
    Sendt: 24-September-2007 kl. 14:51

Hej gruppe,

Nu fandt jeg ENDELIG en afspiller med MP3-afspilning, HDMI og USB mulighed. En Denver DVH-1019 - jeg knalder en disk på med en bunke musik og det spiller bare...

MEN - når jeg fylder disken op med AL min musik, stopper morskaben - er ligesom om der er en max-grænse for hvor mange foldere der kan være på disken :-( Jeg kan godt SE alle hovedfolderne, men nogle af folderne kan jeg bare ikke gå ind i. De første der er lagt på kan jeg godt - men ligner en 128-folder begrænsning eller så'n noget. Æv :(

Er der nogle af Jer der har så'n en afspiller og har fundet en løsning på det?

 - alternativt kender til en anden DVD afspiller med USB, MP3-understøttelse og HDMI ?

Til top
JoLa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2007 kl. 22:24

Hmm jeg købte sådan en i søndags for sjov, idet jeg ville se hvordan
en film tog sig ud via HDMI. Men det virkede ikke, dårligt billede der blafrede og andre mærkelige ting.

Tog så hen i Fona og købte en Pioneer og vips, no problems, så jeg tror at Denver er noget skod. Egentlig også min opfattelse til at starte med, men at det er så slemt overrasker mig egentlig lidt.

Men den tusse jeg gav for Pioneeren var givet godt ud, den virker bare som den skal.

Min gamle Pioneer DV-717 virker også stadig som den skal, så det er kram der kommer derfra. 

 

 

 

 

 

 

 

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2007 kl. 22:35
Jeps, Denver er formentlig noget skod.
Indmaden er noget billig elektronik ude fra fjernøsten, der herhjemme sælges i forskellige indpakninger, under navne som: Denver, Lumatron, United, Prosonic m.fl.

Redigeret af musicus - 28-September-2007 kl. 19:26
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Andersdrengen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2007 kl. 09:06

Mjah, det kan jeg give Jer ret i - omvendt, så skal det vel som altid ses i forhold til behovet.

Mit klart største behov er en DVD-dims der forstår at afspille alle mine mp3'ere fra en USB disk. Havde den kunnet læse +128 biblioteker fra en USB disk med FAT32, så havde den været HELT perfekt... Og så endda til en 400kr seddel...

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2007 kl. 09:09
Man skal jo også lige tænke på at DVH-1019 så IKKE koster en tusse ligesom den nævnte Pioneer.

For de flestes vedkommende vil en Denver afspiller være GANSKE ùdmærket. Jeg har selv en Denver afspiller og en Sony afspiller. og bevares. Sony'en giver da bedre billede, men jeg opnår det samme resultat=at se en film.

For at svare AndersDrengen så er USB portene på disse afspillere primært lavet til Mp3 afspillere, kameraer osv. altså ikke eksterne diske med flere hundrede gigabyte, så det kan sagtens være at der er en max fil/folder begrænsning på. Om Denver kan rette det tvivler jeg på, for det er garanteret noget der hænger sammen med chipsæt/hukommelsen på afspilleren.
Til top
Elmfelt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 19:10

Hej

Ville lige sige, at vi har en Denver DVD inde i soveværelset og den gør det udemærket til de film vi spiller derinde (GGGGGGGGG)

Drøm sødt

 

I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Reciver Yamahe RX-V757, DVD Yamaha S1700, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
Til top
Robson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-August-2007
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 20:25
Hej

Jeg har prøvet sådan en DVH-1019 og kunne observere følgende:

- USB virker fint med divx/xvid, men ikke VOB filer (hakker, sandsynligvis fordi det kun er USB 1.1)
- USB kan godt trække en 2.5" WD Passport 120GB harddisk uden ekstern strømforsyning
- Jeg kunne ikke tilgå min 3.5" Maxtor 120GB - men kunne godt få en gammel 3.5" 60GB til at virke (dog kun første partition)
- Virkede fint med 2GB SD kort - 7 Megapixel jpg billeder loades dog langsomt (ca 8-10 sek). Videoklip fra kamera i divx format virker fint.
- Det tager over 30 sek at "scanne" diskens folderstruktur når man sætter den til.
- Folder- og fil-navne vises med max ca 10-15 tegn.

Billedekvaliteten er ca. ligesom på andre denver afspillere. Dog bemærkede jeg at der kom noget støj i vandrette bånd hen over skærmen når jeg satte min 3.5" 60GB disk til... (jeg brugte SCART stik)

Jeg synes man får meget for pengene, men jeg kunne godt tænke mig USB 2.0 support, ingen 128-folder begrænsning, 24 tegns filnavne og bedre fjernbetjening - så jeg afleverede den igen.

Til top
Andersdrengen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 20:32

Ja, forstår jeg godt du gjorde  - gjorde jeg også... Jeg ville være tilfreds, havde den bare ikke haft den forbandede 128-folders begrænsning - men har endnu ikk hørt om en afspiller der ikke har den...

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu