recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Solgt!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Solgt!
    Sendt: 05-December-2012 kl. 14:56
Solgt!

Redigeret af MichaelSJ - 16-December-2012 kl. 09:55
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 19:41
hvis du vil af med pæren alene, så smid lige en besked..
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 19:48

Håber som udgangspunkt på et samlet salg, men hvis jeg kommer på andre tanker skal jeg nok smide en besked.

Mvh

Michael

Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 09:48
Kommer du nogensinde til Sjælland ?
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 10:46
Har ikke umiddelbart planer i den retning, men alt kan naturligvis lade sig gøre hvis det bliver aktuelt.
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 13:29
Hvor gammel er den og kunne det tænkes at du var i nærheden af Horsens på et tidspunkt inden for nærmeste fremtid ?
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 13:53
Jeg har haft den ca. et år. Hvor længe ham jeg købte den af havde haft den kan jeg desværre ikke huske.

Horsens vil bestemt være nemmere for mig at klare end sjælland Smile
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 15:35
Ok, så er 14k for meget syntes jeg, men tak for hurtigt svar :)
Til top
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 15:59

Er naturligvis lydhør overfor evt. bud der måtte komme. Prisen inkluderer en ubrugt original pære også Smile

Mvh

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu