recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon AVR 3805 / 3806
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenon AVR 3805 / 3806

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dulciana Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2006
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: Denon AVR 3805 / 3806
    Sendt: 08-Maj-2006 kl. 10:47

Hej.

Er der nogen derude, som kan fortælle mig forskellen på Denon AVR 3805 og 3806? Altså bortset fra prisen.

/Hanne

TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960
Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup
Computer: for mange
Til top
mads420 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2006 kl. 11:47
Hvis ikke jeg husker helt galt er den væsentlige forskel at 3806 har HDMI konvertering og switching.

Det betyder at man kan sætte alle billedkilder ind i sin 3806'er og så nøjes med et HDMI kabel fra forstærker til projektor eller TV (hvis det har en HDMI indgang).

Der er muligvis andre må forskelle, men dette er efter min mening den væsentligste. Om man synes at man mangler denne feature ved 3805'eren og vil betale prisforskellen er jo så op til den enkelte.

Hvis man har en projektor eller et TV der står et stykke fra recieveren kan det være praktisk, eller hvis man har to billedkilder med HDMI og kun een  HDMI indgang på sit TV/projektor.



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu