|
erfaringer med tdc hometrio fiber? |
Besvar |
Forfatter | |
mshdk
Ny bruger Oprettet: 12-September-2008 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juli-2014 kl. 10:41 |
Hej
Jeg er ved at købe et hus hvor der er tdc fiber og det eneste tv man kan få over den er tdc hometrio fiber. Det koster pænt mange penge men jeg kan ikke rigtigt finde nogen anmeldelser af hometrio på fiber, kun adsl udgaven. Er der nogen der kan dele erfaringer? Hvorgodt fungere boksen og især optage funktionerne. Er det samme tv boks som ved adsl? Alternativet er nok boxer, men det lyder lidt besværligt med antenne osv.
|
|
fpe123
Junior bruger Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg her haft TDC Hometrio Fiber i over et år. Det virker meget mere stabil end deres adsl løsning, selvom det er den samme boks. Jeg synes selv det er meget dyrt, betaler 826,- kr om måneden.
For det få jeg 50/10 Mbit/s, 50 tv-kanaler, plus-alm (optager, spol), multiroom ( jeg har 4 boks) og HD. Jeg kan se/optager 5 HD-kanaler samtidig, og da de kører på et andet subnet end internet. Hvilken vil sige at jeg også har 50 Mbit tilrådelig samtidig med de 5 HD kanaler. Flemming |
|
/Flemming
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke mere besværligt end det altid har været. Er på tolvte år med egen antenne og har ingen betalingskanaler - kun de gratis. Mine forældre har home trio (via telefonlinjen), så ringe en tv kvalitet kan jeg ikke acceptere! Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |