recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb, Ny dvd-optager fra KiSS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb, Ny dvd-optager fra KiSS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Funboj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb, Ny dvd-optager fra KiSS
    Sendt: 06-Januar-2006 kl. 08:28

Ny dvd-optager fra KiSS med hele 300GB harddisk og i nyt lækkert design!  Denne DVD-optager ser spændende ud, mon vi kan få et godt tilbud ved at gå sammen



Redigeret af Funboj
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2006 kl. 09:19

Jeg tror næppe du kan få nogen til at hoppe på et fælleskøb af KISS. Bare fordi de har sat en større HDD i og sat en ny metalkasse udenom betyder det ikke at de er kommet frem med en fejlfrit produkt. Optageren er nu efterhånden 1½ år gammel og den er stadig fyldt med bugs. KISS henvender sig til et specielt puplikum : folk der roder med DivX og som nok er lidt nørdede (elsker at sidde og roder 2-3 timer foran kassen for at få den til at virke inden der skal optages et program og efterfølgende få det overført til en PC'er for at få det brændt ud på en skive). Det er næppe en optager en "hr. og fru Hansen".

Maskinen er efter min mening også totalt underdimensioneret. Den har jo ikke nok kræfter til at multitaske. Den kan jo ingenting samtidig - jo optage en udsendelse og se denne udsendelse tidsforskudt. Ikke noget med at se andre udsendelser fra DVD eller HDD. Det gør nok også at interessen falder yderligere.

 

PS det er inge DVD optager - det er en HDD optager med et DVD drev som kun kan bruges til at afspille



Redigeret af kim.t
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu