recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Legria-200 og pinnacle 12
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLegria-200 og pinnacle 12

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vuffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Legria-200 og pinnacle 12
    Sendt: 01-September-2009 kl. 10:55

Hej Alle. Jeg har får tid siden købt et canon legria hf-200 samt pinnacle 12 ult pakke. Begge dele er jeg meget tilfreds med. Jeg har nu været i England og Wales og filme ca 115 min. film. Jeg filmede på mellemste kvalitet dvs. 1440 pixels. Jeg har redigeret del hele i pinnacle 12 og fået lavet menuer og det hele. Nu skal filmen laves, her er mit problem. Jeg ved at der på en 4.7gb dvd kan ligge 60 min. dvd. og det dobbelte på 2 lags. dette har jeg købt. nu burde der være ca 120 min optagelse på dicsen. når jeg skal rende filmen kan jeg se 2 lagkager på skærmen. den øverste er min hd, og viser mig hvormeget filmen fylder, nemlig ca 8 gb. den nederstr lagkage viser mig min brænder.. Jeg har været inde i instillinger og fortælle den at jeg har 8.5 dl disc i. og den skriver selv i den boks at der kan være ca 125 min. film på. når jeg trykker ok, viser dvd lagkagen hele tiden at der "Kun" kan være til 57 min. på discen, også selvom det er en 8.5 gb disc. Øverste lagkage viser at filmen fylder ca 8 gb. Jeg har prøvet 5 gange nu at rende en film med forskellige indstillinger, den fylder hver gang 3.8 gb. og der mangler det sidste i filmen. Er der nogen kan kan hjælpe??  Er der noget med at det er altafgørende at man i starten af sit projekt fortæller studio 12 at det er et dvd projekt man laver, eller er det "nok" i færdiggørelses processen at fortælle at det er dvd man er ude i?? (den er jo optaget i 1440 pixes, og dvd er vist 560 linier ikke sandt?)

Alt kan hjælpe lige nu. På forhånd tak

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu