recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man printe en sms tråd ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man printe en sms tråd ud?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Okay, ja det lyder smart. Og hvordan "forwarder" jeg så?

Forward hedder også 'videresend' og der er en knap nederst i højre hjørne af skærmen på din iphone (den bliver synlig når du først har klikket på rediger knappen som du finder i øverste højre hjørne).


  < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 

Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis?
http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Okay, ja det lyder smart. Og hvordan "forwarder" jeg så?

Forward hedder også 'videresend' og der er en knap nederst i højre hjørne af skærmen på din iphone (den bliver synlig når du først har klikket på rediger knappen som du finder i øverste højre hjørne).


  < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">

Ok, så har jeg et par muligheder: Program til PC eller overføre til mail
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 

Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis?
http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html

jeg har haft koden så den skulle kunne brugs fuld ud. Cry
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 

Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis?
http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html

jeg har haft koden så den skulle kunne brugs fuld ud. Cry

Ved ikke hvad der lige sker, men jeg får ikke programmet på min PC, når jeg trykker Download Free Trial
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 

Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis?
http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html

jeg har haft koden så den skulle kunne brugs fuld ud. Cry

Har du en forklaring på hvorfor der ikke ligger et program på min PC efter jeg har trykket "Free Download"? Der downloades et eller andet i 15 sek
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 

Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis?
http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html


jeg har haft koden så den skulle kunne brugs fuld ud. Cry

Har du en forklaring på hvorfor der ikke ligger et program på min PC efter jeg har trykket "Free Download"? Der downloades et eller andet i 15 sek

der det Google chrome som du bruge, så kan filen ligge under Favoritter / overførsler.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 

Ok, det er så en trial, men det gør vel ikke noget. Det kan det jeg skal bruge gratis?
http://www.tansee.com/iphonetransfersms.html


jeg har haft koden så den skulle kunne brugs fuld ud. Cry

Har du en forklaring på hvorfor der ikke ligger et program på min PC efter jeg har trykket "Free Download"? Der downloades et eller andet i 15 sek

der det Google chrome som du bruge, så kan filen ligge under Favoritter / overførsler.

Nej der er Mozilla Firefox. Hov det ligger under den grønne pil i højre øverste hjørne. Hvordan laver jeg programmet aktivt, der er en masse mapper?


Redigeret af Kampus - 15-Maj-2013 kl. 19:31
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 19:48
den gang jeg fik programmet. der kom billede hvor man taster koden ind eller serier nr. ind 



Hvorfor Programmet Siger License Code er Ugyldig
Vi testede nøglekode, før du sender det til kunder, hvis din nøgle kode vises som "Ugyldig nøgle Code", bedes du bemærke: 1 Licensen kode er en 20-tegns lange streng. 2, må ikke tilføjer nogen mellemrum til det, især den forreste og slutningen af strengen. 3 Vi anbefaler kunderne kopiere og indsætte nøglekode til programmet. Manuelt input nøglen kode én efter én karakter, måske fejl input nogen i det. 4 Sørg for at du downloader det rigtige program, anderledes produkt passer anden nøgle kode. Hvis der stadig ikke kan arbejde, kan du kontakte os. jeg glemmer mit License Code, hvordan hente? Du kan hente licensen kode ved kontakt os . I e-mailen bedes du nævne din ordre id eller e-mail-adresse, du er færdig med ordren eller anden info om ordren. Vi vil svare dig ASAP. Hvad er Forlænget downloadtjeneste? fordi ikke alt går som det skal. Tænk på dette som din digitale sikkerhedsnet for disse uventede hændelser - ligesom din harddisk stegning eller en virus-infektion. EDS betyder, at med købet af dit digitale produkt, vil vi holde en kopi af din fil i et helt år. Du vil få ro i sindet at vide, at vi har dit program gemmes og klar til dig til at hente igen [GRATIS] på din bekvemmelighed, når computeren er oppe og køre igen. En lille ekstra forsikring på din ordre at holde dine produkter sikkert? Hvorfor ikke!












Tansee Order Process
Figur 7 (Klik for større billede)
Hvordan til at kopiere og indsætte nøglekode?
Nogle kunder har modtaget en fejlmeddelelse "Ugyldig nøgle Code", når indtaste nøglekode. Vi anbefaler kunderne kopiere og indsætte nøglekode til programmet. 
Trin 1, Brug musen vælge tasten kode i købet email eller købe hjemmeside. Tryk keyboard "Ctrl + C" eller højreklik på valgt tekst for at kopiere nøglen kode. Vist i figur 7..





Tansee Order Process
Figur 8 (Klik for større billede)


Trin 2, Run program, når programmet beder input nøglekode, skal du blot trykke keyboard "Ctrl + V" eller program på knappen "Indsæt" for at indsætte nøglekode. Bemærk: koden er 20 tegn lange. Klik derefter på "Ok" kontrol nøglekode er ugyldig eller ej.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 15:28
Jeg har prøvet at skrive navn og den første kode i den nederste boks. Og det accepterede den tilsyneladende. Har ihvertfald fået lavet nogle flotte iPhone-lignende udskrifter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu