recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - garmin nuvi 3790
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketgarmin nuvi 3790

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6396
Direkte link til dette indlæg Emne: garmin nuvi 3790
    Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 15:52
Hejsa, nogen der ved om man kan bruge stemmestyring når man har koblet sin mobiltelefon til sin gps via bluetooth ?? tænker på om man kan sige besvar opkald eller noget i den stil ??
 
på forhånd tak
 
 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 16:05
Hvis din telefon har stemmestyring kan det vel godt?
 
M.v.h.
Til top
9-ck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Hejsa, nogen der ved om man kan bruge stemmestyring når man har koblet sin mobiltelefon til sin gps via bluetooth ?? tænker på om man kan sige besvar opkald eller noget i den stil ??
 
på forhånd tak
 
 
 
Hej forzajuve!
Du kan ikke bruge stemmestyringen til at besvare opkald jeg har lige prøvet at ringe til min mobil når den er koblet op til 3790éren - opkald skal besvares ved at trykke på skærmen. Følgende er de muligheder du har i forbindelse med stemmestyringen på en 3790ér.
 
- Vis kort
- Kør hjem
- Find efter navn
- Find adresse
- Find efter kategori
- Find by
- Favoritter
- Nyligt fundne
- Stop rute
- Omvej
- Telefon
- Lydstyrke
- Lysstyrke
 
under telefon er der så mulighed for
- Ring op til nummer
- Ring hjem
- Ring til kontakter (kan dog ikke få mine kontakter på min Nokia E75 frem på enheden ???)
- Opkaldshistorik
 
Jeg vil dog lige bemærke at jeg er meget glad for funktionen der tillader at du kommer afsted med det samme i stedet for at skulle finde din destination først (og vente på at enheden finder satelitter) samt det at den under kørsel i en vis grad kan betjænes uden at fokus skal fjernes fra trafikken. Det ville selvfølgeligt være ønskeligt med en enhed hvor alle funktioner er tilgængelige via stemmestyring - dette er ikke tilfældet - men bare det at det fungerer nogenlunde problemfrit syntes jeg er et stort fremskridt og fordel i forhold til andre enheder. Garmin nuvi 3790 kan anbefales herfra.


Redigeret af 9-ck - 21-Oktober-2010 kl. 13:29
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 13:56
hvordan afslutter man stemmestyringen når man har sagt alle sine kommandoer.. ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
9-ck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

hvordan afslutter man stemmestyringen når man har sagt alle sine kommandoer.. ??
 
Afhænger af i hvilken forbindelse du anvender stemmestyringen. Eks. Hvis du har fundet din destination afslutter du med at sige "Naviger" eller "Afslut" for at annulere. De komandoer jeg har nævnt virker fint hele vejen igennem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu