recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afspildning af rip dvd fra hd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketafspildning af rip dvd fra hd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dinoo17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: afspildning af rip dvd fra hd
    Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:30

hej alle er helt ny her

jeg har fået mig en ps3 og har en hd med mange fa mine gamle film på som jeg gerne vil afspille på min ps3 fra min extern hd kan man det eller hvad ?

filerne er i vob format men kan ikke finde dem på hd når den sidder i ps3

så har jeg en anden hd som min ps3 slet ikke kan finde hvofor?

har hørt man kan lave en del om på ps fx menuen osv hvis i har nogle link så skriv endelig

på fårhånd tak

 

Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 16:11

PS3'eren kan ikke afspille VOB filer, du skal konvertere dem til et af de formater som PS3 understøtter. Det er:

-MPEG-4 SP (AAC LC)
-H.264/MPEG-4 AVC Main Profile (AAC LC)
-MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
-MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
-MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2)

Det er en meget langvarig process at converte hele DVD'er til de formater, så det vil absolut være nemmere at brænde dem ud på DVD'er. Tomme DVD5 (4.7GB) skiver kan fås for 2-3kr i dag.
Hvis det er DVD9 (8.5GB) dine film passer til, kan du nemt splitte dem til 2x DVD5.  Guide her

Den Harddisk som din PS3 ikke kan finde, hvad er det foren og hvilket filformat er der på den? (NTFS/FAT32)

Ikke helt sikker på hvad du mener med det sidste. Men på PS3 kan du ikke ændre noget som helst på menuen. Næsten det eneste du kan er at skifte baggrund.



Redigeret af hyldig87 - 25-Juli-2007 kl. 16:15
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu