recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor-ønske: Nat Geographic HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor-ønske: Nat Geographic HD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor-ønske: Nat Geographic HD
    Sendt: 02-Marts-2008 kl. 15:36
Jeg kan se at Yousee byder på både Discovery HD(som er en tynd kop te) og National Geographic. Er der ikke en udsigt til at man kan tilbyde sidstnævnte til HD-pakken og gøre den lidt mere spændende?
Til top
ramlev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 17:48
Stemmer også for National Geo HD + Kanal 5 HD
:o)
Hasse R. Hansen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 17:55

 

 Kanal 5HD er en normal Fuldpakke kanal på You See.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 


 Kanal 5HD er en normal Fuldpakke kanal på You See.



Det hjælper jo ikke just os Zaptor-ejere ret meget (og så vidt jeg ved er der ikke engang, mange steder i hvert fald, frit TV-valg her i Danmark. TDC og Stofa sidder vist på forskellige områder, gør de ikke?).

Nå, men efter sigende skulle Kanal 5 HD også komme til Zaptor "i løbet af foråret", og forhåbentligt dukker National Geographic HD også op senere på året, og i mellemtiden kan vi jo så trøste os med at vi har Canal+ Film HD med i Canal+ pakken - noget YouSee vist har udeladt hvis jeg har hørt rigtigt?

Men det ville nu da godt nok mildest talt være i alle TV-seeres interesse hvis Stofa og TDC kunne tilbyde de samme kanaler (uanset om de så hver især vælger at inkludere nogle i grundpakkerne og andre i tillægspakker) - og da især når vi taler om det endnu yderst sparsomme udbud af HD-kanaler.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 11:25

Jaaah, og der gik laaang tid før DK4 kom hos Stofa, tænk blot på prisen for samme DK4  Så der går vel ligeså lang tid før kanal 5 HD kommer hos Stofa.

Vi får noget dyrt Tv her i Århus, Stofa. På den anden side tænker jeg på ordvalget om, man da med lethed (   ) kan nøjes med den lille pakke (mit indtryk af hvad som står mellem linierne.



Redigeret af moho - 03-Marts-2008 kl. 11:27
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu