recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt om fjernbetjening?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt om fjernbetjening?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt om fjernbetjening?
    Sendt: 15-April-2009 kl. 22:53

Hej

Er der noget nyt eller bare nye rygter om en opdatering med hensyn til fjernbetjening af boksen (den med HDD)? Jeg har altid har problemer med at manøvrering i kanalbjælken har mutet lyden. Irriterende, men til at leve med. Nu er boksen dog til tider begyndt at starte optagelse af de programmer jeg zapper forbi i kanalbjælken. Det er fand... irriterende at skulle stoppe optagelsen for derefter at slette optagelsen. Det tager jo hele aftenen at zappe kanalerne igennem.

Er der andre med dette problem?

LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Andresen Andresen skrev:

Hej

Er der noget nyt eller bare nye rygter om en opdatering med hensyn til fjernbetjening af boksen (den med HDD)? Jeg har altid har problemer med at manøvrering i kanalbjælken har mutet lyden. Irriterende, men til at leve med. Nu er boksen dog til tider begyndt at starte optagelse af de programmer jeg zapper forbi i kanalbjælken. Det er fand... irriterende at skulle stoppe optagelsen for derefter at slette optagelsen. Det tager jo hele aftenen at zappe kanalerne igennem.

Er der andre med dette problem?

Fejlmeld fjernbetjeningen, så vil de normalt sende dig en ny. Ring på 8080 4050.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 12:50

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Fejlmeld fjernbetjeningen, så vil de normalt sende dig en ny. Ring på 8080 4050.

Det var så ikke den løsning jeg fik foreslået. Nej, det var åbenbart et kendt problem efter den seneste opdatering og løsningnen er at formatere harddisken...

Damen ville ikke acceptere at fejlen måtte ligge i fjernbetjeningen.

Jeg har absolut ikke lyst at skulle formattere harddisken, og giver det overhovedet nogen mening?



Redigeret af Andresen - 17-April-2009 kl. 12:52
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 13:03
Nej, det giver ingen mening.

Det med harddisken er når du ikke længere kan programmere en optagelse.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Andresen Andresen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Fejlmeld fjernbetjeningen, så vil de normalt sende dig en ny. Ring på 8080 4050.

Det var så ikke den løsning jeg fik foreslået. Nej, det var åbenbart et kendt problem efter den seneste opdatering og løsningnen er at formatere harddisken...

Damen ville ikke acceptere at fejlen måtte ligge i fjernbetjeningen.

Jeg har absolut ikke lyst at skulle formattere harddisken, og giver det overhovedet nogen mening?

Prøv igen og naturligvis har du formateret harddisken. Er der ikke noget med, at tasten 3 ikke virker?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Snippergyppen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2009 kl. 16:55

Sikke en gang vrøvl "damen" er kommet med. Det er et kendt problem, at fjernbetjeningen ikke virker ordentligt både til den med harddisk og den uden, når du bruger din pile taster så muter den eller skruer ned eller et tredie problem, det problem er der mange herinde der har haft inkl. mig selv.

Jeg ringede bare ind og sagde min fjernbetjening ikke virkede og lavede de ovenstående problmer, så prøvede "manden" så at spise mig af med et eller andet vrøvl hvor efeter jeg fortalte ham at jeg havde læst herinde på Recordere.dk at det VAR fjernbetjeningen der ikke virkede korrekt og vupti så gav "manden" mig ret.

Har nu fået en ny fjernbetjening (3 uger siden) og der har ikke været et eneste problem med den, så fortæl du pænt "damen" at du også er bruger af Recordere.dk og har læst dig til at det ikke har noget med omformatering af harddisk at gøre, så kan det være piben får en anden lyd.

Held og lykke

 

Philips 32PF5321
Sony STR-DG820
Argon 6250,6220,SUB8SO, 5.1
Samsung SMT-H3106
Playstation 3 40 GB
Til top
cfinn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af Snippergyppen Snippergyppen skrev:

Sikke en gang vrøvl "damen" er kommet med. Det er et kendt problem, at fjernbetjeningen ikke virker ordentligt både til den med harddisk og den uden, når du bruger din pile taster så muter den eller skruer ned eller et tredie problem, det problem er der mange herinde der har haft inkl. mig selv.

Jeg ringede bare ind og sagde min fjernbetjening ikke virkede og lavede de ovenstående problmer, så prøvede "manden" så at spise mig af med et eller andet vrøvl hvor efeter jeg fortalte ham at jeg havde læst herinde på Recordere.dk at det VAR fjernbetjeningen der ikke virkede korrekt og vupti så gav "manden" mig ret.

Har nu fået en ny fjernbetjening (3 uger siden) og der har ikke været et eneste problem med den, så fortæl du pænt "damen" at du også er bruger af Recordere.dk og har læst dig til at det ikke har noget med omformatering af harddisk at gøre, så kan det være piben får en anden lyd.

Held og lykke

 


Har samme problem med fjernbetjeningen.
Yousee-support nægter at bytte den, men henviser til kommende software-opdatering. Når jeg refererer til andres erfaring med ombytning, bortforklarer de blot, ved at sige, der ikke er en sammenhæng. Øv
Claus
Claus F N
2880
Til top
Andresen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 19:35

Citér
Har samme problem med fjernbetjeningen.
Yousee-support nægter at bytte den, men henviser til kommende software-opdatering. Når jeg refererer til andres erfaring med ombytning, bortforklarer de blot, ved at sige, der ikke er en sammenhæng. Øv
Claus

Jeg ville prøve igen. Det lykkedes mig at overbevise kundesupport om at der var noget galt med fjernbetjeningen og fik tilsendt en ny. Første opringing til kundeservice resulterede i ovenstående besked om at formatere hardisken Anden gang ville de så sende en teknikker Jeg argumenterede for at have læst på recordere.dk at en ombytning som regel løser problemet og at det jo måtte være billigere for dem at sende en ny jeg kunne prøve end at sende en teknikker.

Den nye fjernbetjening fungerer upåklageligt og jeg er derfor ikke i tvivl om at der er noget galt med min gamle. Tyder på at der er problemer med en del fjernbetjeninger.



Redigeret af Andresen - 04-Maj-2009 kl. 19:37
LG TV UHD 49UJ670

Samsung YSR-2000

Sonos Soundbar + 2 Sonos One SL

PS3 40GB

Synology DS107e
Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2004
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 09:51

Det er nu mere IR-modtagelsen jeg har problemer med. Det er jo til at græde snot over!

Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 13:24
Hvorfor ringer du ikke bare og siger fjernbetjeningen er i stykker.
Så bytter de den vil til en ny.

Du kan vel sige at en af knapperne ikke virker.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu